انقلاب اسلامی ایران  یک زلزله سیاسی در جهان ایجاد کرد / روحانیت پرچمدار حرکت انقلابی و دفاعی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی ایران  یک زلزله سیاسی در دنیا به وجود آورد که در تاریخ معاصر  تاثیر ویژه ای  گذاشت  و بسیاری از نگاه ها و دیدگاه ها نسبت به قبل را از بین برد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر روز شنبه در یادواره ۴۰۰۰شهدای روحانی  کشور در سالن اجتماعات نور استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک زلزله سیاسی در دنیا به وجود آورد و در تاریخ معاصر  تاثیر ویژه ای  گذاشت  و بسیاری از نگاه ها و دیدگاه ها نسبت به قبل را از بین برد اظهار کرد:  این زلزله سیاسی تحولی در جغرافیای دنیای اسلام ایجاد کرد و یک و نیم میلیارد انسان خفته را که حتی حاضر نمی‌شدند به عنوان مسلمان خود را معرفی کنند احیا کرد.

وی با بیان اینکه امروزه کشورهای بسیار کوچک در مقابل ابر قدرت های دنیا با یک روحیه مقاومت الگوی مقاومت را از این زازله سیاسی در دنیا تعربف کردند افزود : کشورهای فلسطین، لبنان ،عراق ،سوریه، یمن و افغانستان  در برابر صدها هزار میلیارد دلار همراه با پشتیبانی تسلیحاتی و آموزشی فراوان در مقابل دشمنان ایستاده اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلام با اشاره به  فرمایش رهبری که تا چند سال آینده از رژیم جعلی صهیونیستی آثاری باقی نخواهد ماند گفت: با بیداری و هوشیاری ایجاد شده در منطقه و در دنیا در بین جوانان انقلابی دیگر خبری از  ادعای کدخدایی آمریکا وجود ندارد.

  حجت الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه بدنه دنیای امروز بدنه ای است که مستکبرین جهان رابه ستوه آورده است  اظهار داشت: این انقلاب به دست مرجع تقلید  و مجتهدی که عنوان ولی فقیه است، با هدایت های او و با گستردگی عظیمی که از روحانیت که در سراسر کشور داشت شکل گرفت .

وی با بیان اینکه نقش روحانیت در شناساندن امام خمینی(ره) زمانی که در تبعید بودند بر کسی پوشیده و پنهان نیست  بیان کرد :  روحانیت با تحمل سختی‌ها، زندان‌ها ،شکنجه ‌ها و تبعیدها  تلاش کردند نام، اندیشه و حرکت امام را منتشر کنند و  این اندیشه به مرور از مرز های کشور نیز  عبور کرد.

این مسئول با بیان اینکه  از ابتدا که انقلاب به پیروزی رسید دشمن به شدت با نگاه حضرت امام (ره) مخالف بود اظهار کرد : با مدیریت حضرت امام دشمن در صحنه های مختلف با شکست مواجه شد که این مدریت به خاطر پشتوانه مردمی صورت گرفت .

حجت‌الاسلام طیبی فر با بیان اینکه  روحانیت در دوران دفاع مقدس همانطور که در  انقلاب  پرچم دار حرکت انقلابی بود پرچمدار حرکت دفاعی هم بود  افزود :  طلاب جوان، ائمه جمعه، نیروهای مسجدی در قالب گردان و گروهان  به جبهه اعزام شدند و جبهه ها را مزین به بعد معنوی حسینی و علوی شد .

وی با بیان اینکه  جبهه علوی شکست ناپذیر است افزود : جبهه سیاسی افراد  آن زمان نبود بلکه جبهه دین مداری  و اسلام بود و فتوا از یک مرجع تقلید بود چرا که می‌دانستند با این فتوا اگر به جبهه بروند و شهید  می شوند.

این مسئول با بیان اینکه خداوند  یک حرکتی را برای جامعه تعیین کرده است اظهار کرد: خداوند همانگونه که  نظام تکوین را مهندسی کرده است و هرکجا هرکسی نظام مهندسی  را دست کاری کنند اتفاقات ناگواری در نظام تکوین می افتد .

حجت‌الاسلام طیبی فر با بیان اینکه خداوند در نظام تشریع هم مهندسی کرده است افزود : از زمانی که خداوند حضرت آدم خلیفه خود را روی زمین فرستاد ، و علاوه بر معرفی دشمنان بشر  برای ادامه  راه پیامبران و امامان معصوم را برای هدایت بشر فرستاد .

وی با بیان اینکه خداوند نرم افزاری برای اداره قافله بشر تعریف کرد بیان کرد : این نرم افزار خدا جایگاه و مقام عصمت است و از ابتدا و انتهای عالم یک قافله سالار مشخص کرده است که باید معصوم باشد و خداوند کامل ترین و سازنده بشر و آگاه نیاز مردم را معرفی می‌کند که این قافله سالار بصورت انتخاب شده است .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیامبران، امامان معصوم و ولی فقیه بیان کننده حکم خداوند هستند خاطرنشان کرد:
  در زمان غیبت نیز ولی فقیه حکم االله را ابلاغ می‌کند و حرفش حکم الله است و ولایتش فقه است و نمی‌تواند حرفی برخلاف هدا بزند .

طیبی فر با بیان اینکه جایگاه اصلی  روحانیت در طول تاریخ در شیعه  دفاع از نرم افزار خدا بوده است  افزود:  امروز در هرجا بتوانیم از این نرم افزار محافظت کنیم  نتیجه و ثمره خوبی خواهیم دید.

وی با بیان اینکه میدان جنگ روحانیت پیش از این ارتباطات بلند شمال غرب و جنوب  کشور بود افزود: امروز میدان جنگ فکری و اعتقادی است  که دشمنان برای وارد آمدن به باورهای دینی  وارد عملیات شده اند  و روحانیت شیعه همیشه در حال جهاد است و خواهد بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha