کد خبر: 180014
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴
حیدری: این تیم من را یاد سال دوم قطبی انداخت

کاپیتان سابق پرسپولیس دلایل ناکامی این تیم یک روز پس از قهرمانی استقلال را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، سپهر حیدری پیشکسوت سرخپوشان در مورد ناکامی این تیم در کسب قهرمانی لیگ برتر گفت: پرسپولیس مشکلات زیادی داشت. در اواخر فصل تنها چیزی که برای باشگاه مانده بود، هوادارانش بود که آن را هم نگذاشتند وارد ورزشگاه شود. مطمئنم اگر هواداران بودند در بازی سپاهان نتیجه دیگری رقم می‌خورد. اگر قرار بود هواداران نیایند چه دلیلی داشت تیم هزینه کند و به سیرجان برود؟

وی در مورد نقش کادرفنی در این نتایج عنوان کرد: خیلی سخت است که شما یک بازیکن در سطح هشتاد را از دست بدهی و بخواهی با کسی در سطح پایین‌تری جایگزین کنی. من قبول دارم تیم همیشگی نبودیم اما نباید انتقادات یک سرفه انجام شود. ممکن است کادرفنی اشتباهاتی هم داشته باشد اما واقعا ابزار لازم برای قهرمانی را هم نداشت.

او در مورد "ابزار قهرمانی" توضیح داد: پرسپولیس در طول فصل مصدومان زیادی داشت. از جمله وحید امیری، فرشاد فرجی، عیسی آل‌کثیر، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و حتی سیدجلال. در چنین شرایطی خیلی سخت است که تیم بتواند همیشه در سطح بالا باشد چون سرمربی ناچار خواهد بود که تغییرات متوالی ایجاد کند.

حیدری در مورد بازی دیروز توضیح داد: نیمه اول تیم خوب نبود اما نیمه دوم بهتر شد و البته کافی نبود. الان باید این بازی را پشت سر بگذاریم و به سه بازی باقی مانده فکر کنیم چون ممکن است نایب قهرمانی هم از دست برود.

مدافع سابق پرسپولیس درباره گل خورده زیاد این تیم نیز گفت: مثلث دفاعی پرسپولیس یعنی شجاع، کنعانی و نوراللهی جدا شدند و متاسفانه باشگاه آنها را مقابل هوادار گذاشت و زودتر تمدید نکرد. به نظرم همه بازیکنانی که آمدند قابل احترام هستند اما این همه تغییر من را یاد فصل دوم با افشین قطبی انداخت. اینکه تیم ستاره داشته باشد مهم است اما نکته اصلی این است که باید تیم یکدست، با ثبات و هماهنگ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha