یک مصدوم، در پی انفجار گاز در یک منزل مسکونی واقع در شهر کرمان

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انفجار یک منزل مسکونی و مدفون شدن یک نفر در زیر آوار خبر داد، که به کمک آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی و بی‌ احتیاطی، باعث انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان شد، زمان رخداد این حادثه را ساعت ٢۴ دقیقه شب گذشته ٢۵ اردیبهشت ماه در خیابان «امام خمینی(ره) » اعلام کرد و گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه، آتش‌ نشانان ایستگاه‌ های شماره سه و یک در محل حادثه حضور یافتند.

وی با بیان این مطلب، افزود: این انفجار باعث تخریب یک منزل شده بود و ساکنان مسکونی که در مجموع دو نفر بودند، یکی از آنها زیر آوار حاصل از انفجار مدفون شده بود, که توسط آتش‌ نشانان نجات یافت.


سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: این حادثه یک نفر مجروح داشت، که مردی تقریبا ٣٠ ساله است که توسط تیم آتش نشانی از زیر آوار نجات و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد


بابایی علت این حادثه را انتشار گاز سیلندر ال پی جی دانست و ادامه داد: البته علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش‌ نشانی در دست بررسی است.


وی خطاب به شهروندان، تأکید کرد: با بررسی وسایل گازسوز و سیلندرهای گاز موجود در محل زندگی خود و اطمینان از سلامت لوازم گازسوز، از چنین حوادثی جلوگیری کنند.

یک مصدوم، در پی انفجار گاز در یک منزل مسکونی واقع در شهر کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha