کد خبر: 180065
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۲۵
پایان قدرت نمایی با سلاح سرد در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که اقدام به شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد داشتند توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در تشریح جزئیات دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد در شهرستان سیجان، گفت: در پی نزاع خیابانی منجر به چاقو کشی بین دو نفر از اراذل و اوباش و قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.


وی افزود: با تلاش های ماموران پلیس امنیت عمومی و با اشرافیت اطلاعاتی، ۲ متهم دخیل در این نزاع ها شناسایی و طی ۲ عملیات مختلف کمتر از یک ساعت، دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضائی شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، تصریح کرد: این متهمان سابقه چندین مورد نزاع و چاقوکشی، حمل و نگهداری سلاح و ایجاد اخلال در نظم عمومی را در پرونده دارند, که پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شدند.


سرهنگ مرتضی امیر سبتکی، تاکید کرد: امنیت عمومی مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی بخواهد به هر نوعی باعث بر هم زدن آرامش خاطر شهروندان و نظم عمومی جامعه شود، با برخورد قاطعانه و محکم پلیس مواجه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha