اجرای مانور نظارت و بازرسی بر بازار سیرجان با حضور فرماندار این شهرستان

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان, از اجرای اجرای گشت‌ های ویژه نظارت بر بازار به منظور پیشگیری و مقابله با احتکار، گرانفروشی و سایر تخلفات با حضور دادستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهاءالدینی با تاکید بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها در سطح بازار، گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مبارزه با گرانفروشی و همچنین ایجاد تعادل و ثبات بازار اقلام اساسی، گشت‌ های مشترک بازرسان به‌ صورت مستمر در شهر سیرجان در حال فعالیت است.

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه در مانور بازرسی اصناف ۱۷ پرونده تخلف صنفی توسط اداره جهاد کشاورزی و تعداد ۱۷۰ پرونده توسط گشت مشترک اداره صمت، بسیج و اتاق اصناف شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

فرماندار سیرجان با اشاره به طرح اصلاح هدفمند سازی یارنه ها که توسط دولت سیزدهم در دست اجرا است، بیان کرد: از تعدادی فروشگاه زنجیره ای برای رصد قیمت کالاها بازرسی بعمل آمده است و نظارت بر انبارها،  مراکز پخش عمده، فروشگاه‌ های بزرگ و زنجیره ای و سوپر مارکت‌ ها بطور جدی تشدید و با هرگونه احتکار و گرانفروشی اقلام اساسی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha