افتتاح رسمی پروژه بخش دیالیز بیمارستان مهر فارس

طی آیینی بخش دیالیز بیمارستان شهرستان مهر با حضور دکتر موسوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مهر و جمعی از مسوولان شهرستان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)ازفارس، دکتر «موسی موسوی» نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این بخش بیان داشت: با توجه به مخاطرات جاده ای و زمان بر بودن فرایند دیالیز به منظور رفاه حال بیماران مرکز دیالیز بیمارستان مهر با ۵ تخت فعال و اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به همت دانشگاه علوم پزشکی و هیئت امنای بیمارستان به بهره برداری رسید.
دکتر موسوی افزود : افزایش جذب و استقرار پزشکان متخصص، راه اندازی هرچه سریع تر ساختمان الحاقی بیمارستان و فعال شدن همه ی بخش های بیمارستان مهر از جمله مهمترین اهداف ما در این بیمارستان می باشد.
«حمزه محمدی» فرماندار شهرستان، نیز در این افتتاحیه به اهتمام دولت در تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشت و درمان اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد بتوان با پیگیری های مجدانه سازه های عمرانی و ساختمانی بهداشت و درمان شهرستان را به سرانجام رساند.
حجت الاسلام  صفار امام جمعه شهر مهر نیز ضمن اعلام رضایت از اتمام این پروژه و رضایت مردمی از نماینده مردم و ریاست بیمارستان قدر دانی کرد.
«سید اسدالله سجادی» نماینده هئیت امنای بیمارستان با پرداختن به دغدغه های بخش سلامت، خواستار پیگیری جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام بخش سلامت و شروع به ساخت بیمارستان جدید از سوی مسوولان شد.
هادی اکبری رییس بیمارستان مهر با اعلام این که شهرستان مهر ۲۳ بیمار دیالیزی دارد افزود: در حال حاضر این بخش مجهز به ۶ دستگاه دیالیز، یک دستگاه آر .اُ (R.O ) دستگاه (تبدیل آب شهری به آب مقطر) و مانیتور علائم حیاتی، ترالی اورژانس و دستگاه کمک شوک است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر ،مهندس «هادی اکبری» با اشاره به این که در این بخش متخصص داخلی ناظر بر عملیات دیالیز بیماران است، تصریح کرد: با افتتاح این بخش تعداد ۲۳ نفر از بیماران دیالیزی شهرستان مهر که پیش از این برای انجام دیالیز مسافت شهرستان های همجوار را طی می کردند، از خدمات دیالیز بهره مند شدند.
اکبری در ادامه از حمایت های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جهت جذب بودجه لازم،همیاری ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترمشان، اداره بیماری های خاص و سایر همکاران دانشگاه علوم پزشکی و  پیگیری‌ و کمک های هئیت امنای بیمارستان و بیت آیت‌الله مهری، همراهی و تلاش فرماندار، ائمه جمعه شهرستان، بخشداران ،شهردار و شورای شهر، مدیرعامل های پالایشگاه پارسیان و پارسیان سپهر، پرسنل خدوم بیمارستان و شبکه مهر و اصحاب رسانه، ریاست دادگستری و دادستان ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و روسای ادارات از بهداشت و درمان شهرستان مهر تقدیر و تشکر و قدرانی نمود..
گفتنی است، بخش دیالیز بیمارستان مهر مجهز به ۶ دستگاه دیالیز می باشد که این دستگاه ها با پیگیری های نماینده مردم در مجلس و جذب ۱۲ میلیارد از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و کمک ۴ میلیارد ریالی هیئت امنای بیمارستان و بیت آیت‌الله مهری خریداری شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha