توقف فعالیت دو کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در عنبرآباد به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از توقف فعالیت خط تولید ۲ کارخانه رب‌ گوجه فرنگی در این شهرستان، به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و در راستای حفظ حقوق عامه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم سلیمانی با بیان اینکه سیاست دستگاه قضایی بر پیشگیری از توقف فعالیت واحدهای تولیدی است،گفت: در همین رابطه مقرر شد مسئولان واحدهای تولیدی که فعالیت آنها به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی متوقف شده نسبت به رفع نواقص در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند که پس از تایید اداره بهداشت فعالیت این ۲ کارخانه از سر گرفته خواهد شد. 

وی با تاکید بر حفظ سلامت جامعه، هشدار داد: اگر واحدهای تولیدی بویژه تولیدکنندگان مواد خوراکی، دستورالعمل‌ های بهداشتی را نقض و سلامت جامعه را تهدید کنند، بدون اغماض با آنان به صورت قانونی برخورد می شود.

این مقام قضایی، اظهار داشت: در بازرسی از  کارخانه های مذکور تولید غیربهداشتی و غیرمجاز رب‌ گوجه‌ فرنگی مشهود بود، به نحوی که بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن رب‌ گوجه‌ فرنگی تولیدی که به صورت فله در بشکه‌ های ۲۰۰ لیتری ظرف شده بود، از لحاظ بهداشتی غیر قابل استفاده بود که توقیف شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha