کسب رتبه برتر فارس در جشنواره سفیران سلامت کشور

رییس اداره سلامت و تندرستی اموزش و پرورش فارس گفت: فارس با نزدیک به 70 اثر حائز رتبه برتر کشوری توانست رتبه ی اول کشور را در تعداد برگزیدگان به خود اخصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، محمد علی زارعی در آیین اختتامیه جشنواره کشوری سفیران سلامت ضمن اشاره به طرح های اداره سلامت در کشور گفت: یکی از این طرح ها، برنامه سفیران سلامت و برگزاری جشنواره آن می باشد.

رییس اداره سلامت و تندرستی اموزش و پرورش فارس گفت: هر سال این جشنواره در مهرماه برگزار می شود اما امسال بخاطر شرایط کرونا در دی ماه برگزار شد.

زارعی گفت: امسال استان فارس بعنوان دبیرخانه ی ششمین جشنواره ی سفیران سلامت کشوری انتخاب شد.

وی ضمن اشاره به جشنواره سفیران سلامت گفت: این جشنواره در قالب 15 رشته از جمله نقاشی، ویدئوکست، پادکست، اینفوگراف و... با موضوعات بهداشتی و ارتقاء سلامت همانند: تغذیه ، بیماری های واگیر و غیر واگیر، دهان و دندان ، آهن و ویتامین، کرونا برگزار شد.

رییس اداره سلامت و تندرستی اموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به اطلاع رسانی به دیگر استان ها گفت: در این جشنواره بیش از 10هزار اثر به دبیرخانه  ارسال شد، که پس از داوری توسط داوران بین المللی حاضر در استان و گروه فرهنگی هنری، تعداد 140 اثر برتر کشوری در سه رتبه ی اول اعلام شد.

زارعی افزود: تعداد 406 نفر در کل کشور حائز برتر کشوری شدند که در این مقوله استان فارس با نزدیک به 70 اثر اول تا سوم کشوری به خود اخصاص داد و بعنوان استان اول کشور انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha