مس کرمان صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور شد

در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم صنعت مس کرمان با شکست ویستا توربین تهران در ورزشگاه امام علی کرمان، صدر جدول مسابقات را با تفاضای گل بهتر بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یکی از حساس‌ ترین مسابقات لیگ یک، مس در ورزشگاه باهنر کرمان از ویستاتوربین تهران میزبانی کرد. این مسابقه برای هر دو تیم با انگیزه‌ های متفاوت از اهمیت بسیاری برخوردار بود.

در نیمه اول این مسابقه موقعیت‌ های دو تیم به گل تبدیل نشد؛ تا تیم‌ ها با نتیجه تساوی به رختکن روند. با شروع نیمه دوم مس کرمان که برای ادامه صدرنشینی تلاش می‌ کرد, خیلی زود به گل رسید. حرکت از سمت چپ این تیم در دقیقه ۵۱ و سانتر برای میلاد صارمی باعث شد، این بازیکن با یک کنترل زیبا توپ را بالا بیاورد و با ضربه سر گل بزند.

در ادامه تلاش‌ های ویستاتوربین که برای بقا می‌جنگد بی نتیجه ماند و شاگردان حسین‌خانی با یک دفاع منطقی و حساب شده از تک گل صارمی دفاع کردند و پیروز میدان شدند. البته مس پس از گل نیز چند فرصت خوب به دست آورد.

با این بازی، در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان نمایندگان استان کرمان به یک تساوی و دو برد دست یافتند.

مس کرمان در ورزشگاه امام علی این شهر در یک بازی برتر و حساب شده از سد تیم ویستا توربین تهران گذشت و توانست با تفاضل گل بهتر صدر جدول مسابقات را از آن خود کند.

در دیگر دیدارها هم تیم مس شهربابک، شهرداری همدان را در خانه با یک گل از پیش رو برداشت و اما آرمان گهر سیرجان در دیدار خانگی با خوشه طلایی ساوه با تساوی یک یک متوقف شد.

با این نتایج مس کرمان با ۶۲ امتیاز در صدر جدول، آرمان گهر سیرجان با ۵۴ امتیاز در رده سوم و مس شهربابک به۴۱ امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha