کشف کالاهای احتکار شده در قروه به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان

مدیر جهاد کشاورزی قروه از کشف محصولات احتکار شده به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، عبدالله عبدالملکی به ارائه گزارشی از اجرای طرح گشت و بازرسی تنظیم بازار در دو مرحله و میزان کشفیات احتکاری و تخلفات صورت گرفته پرداخت.

عبدالملکی مرحله نخست گشت و بارزسی تنظیم بازار را از ابتدای فروردین دانست و گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون ۷۷۳ فقره بازرسی انجام شده که در این بازرسی ها ۸۲ پرونده تخلف صنفی تشکیل گشته است.

وی ارزش تخلفات صورت گرفته را ۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۹۹ تومان عنوان کرد و بیشترین مورد تخلفات را مربوط به صنف خبازان دانست.  

عبدالملکی با اشاره به مرحله دوم گشت و بازرسی ها همزمان با اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت، افزود: در مرحله دوم که از ۱۸ اردیبهشت آغاز و تا کنون هم ادامه دارد، از ۱۳ بازرسی ۲ واحد صنفی به دلیل تخلف پلمب شدند و در این مرحله هم بیشترین تخلفات مربوط به صنوف خواربار فروشی و خبازی ها بود.    

وی  از کشف محصولات احتکار شده در این مرحله از بازرسی ها خبر داد و تصریح کرد: در این بازرسی ها ۳۰ تن و ۶۰۰ کیلو شکر، ۳۵۱ بطری و ۵۲ حلب روغن، ۴۰۰ بسته ۷۰۰ گرمی ماکارونی احتکاری کشف و ضبط شدند.

این مقام مسئول ازرش این محصولات احتکار شده را ۴۷۶ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان دانست و تأکید کرد که باتوجه به طرح اصلاحات اقتصادی دولت تأمین کالاهای اساسی انجام و در بازار در دسترس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha