بازدید صنعتگران مازندران از یازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری اینوتکس 2022

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از بازدید مدیران تولید و مسئولین تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان، از یازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری در محل پارک علم و فناوری پردیس تهران خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، کامران علی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: حضور در نمایشگاه فناوری به منظور تبادل دستآوردهای علمی و عملی است و شرکتهای دانش بنیان با ارائه فناوری و نوآوری در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، در بخش تولید و صنعت نقش مهم و کلیدی ایفا می کنند.

 

وی گفت: این تور صنعتی با هدف آشنایی صنعتگران و صاحبان صنعت استان برگزار شد و 26 نفر از افراد نخبه و فن آور استان، از یازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری اینوتکس 2022 بازدید کردند.

 معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در این نمایشگاه که در محل پارک علم و فناوری پردیس تهران برگزار شد، شرکتهای دانش بنیان در قالب 400 غرفه، به ارائه محصولات فناورانه خود در زمینه صنایع برتر پرداختند.

 

علیپور تصریح کرد: بمنظور بهره مندی و آشنایی با محصولات فناورانه صنایع برتر، تعداد قریب به 40 هزار نفر از علاقمندان با مراجعه به محل برپایی نمایشگاه، از این غرفه ها بازدید کردند.

 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: استفاده بهینه از فناوری روز، علاوه بر افزایش تولید، کاهش هزینه ها و ارائه تولید مناسب، در بازاریابی و فروش محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی نیز مؤثر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha