روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هسته وب ایرانیان  گفت : روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است.

احمد مظفری با اشاره به این مهم تاکید کرد : رشد تکنولوژی و توسعه شبکه های مجازی و وجود شهروندان اینترنتی اهمیت و ضرورت فعالیتهای هوشمند در روابط عمومی را دوچندان کرده است .
وی افزود : در عصر انفجار اطلاعات و دهکده جهانی، روابط عمومی نوین ، حرفه ای و کارآمد می تواند با اطلاع یابی و اطلاع رسانی پایدار و دو سویه نقش آفرینی نموده و زمینه پویایی و بالندگی سازمان و شرکت را فراهم کند .

وی بر تشکیل روابط عمومی اثربخش و با ثبات در شرکت ها و موسسات و سازمانها تاکید کرد و اظهار داشت : رشد و اعتلا و بالندگی سازمانها و شرکتها منوط به فعالیت و ارتباط دوسویه با مخاطبان و تنویر و اقناع افکار عمومی است .

مدیر روابط عمومی و بین الملل هسته وب ایرانیان تصریح کرد: امروزه روابط عمومی ها به تقویت مهارتهای ارتباطی و دانش رسانه نیازمندند تا بتوانند زمینه ساز ارتباط و اعتماد باشد.

مظفری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین گفت: اگر قرار است در جامعه جهاد تبیین محقق شود و شاهد افزایش مشارکت و کاهش مقاومت در اجرای طرحها و برنامه ها باشیم ضرورت دارد تا مردم عزیز در جریان اهداف برنامه ها و اقدامات قرار بگیرند تا بتوانند با برنامه ها همراهی کنند .
وی در پایان با اشاره به فعالیت هسته وب ایرانیان گفت : الحمدلله این شرکت فعال و فناور که در پارک علم و فناوری مستقر است تا کنون صدها برنامه و محصول نوین و حرفه ای تولید کرده که با استقبال بسیاری از کشورها روبرو شده است .

وی تصریح کرد: همزمان با سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی اخیرا با افتتاح استودیوی هسته وب ایرانیان تهیه و تولید محتوای الکترونیکی و آموزشهای کاربردی فراهم شده  که به زودی در در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha