برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در نکا

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا گفت: حضرت امام خمینی(ره) برای انقلاب و نظام در حکم یک شناسنامه است، انقلاب اسلامی ایران هویت خود را با این شناسنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، سیدزکریا علوی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) پیام آور آزادی، شکوه ، عزت و ایستادگی ملت ایران بود ، امام راحل برای ما و انقلاب و نظام در حکم یک شناسنامه است، انقلاب اسلامی ایران هویت خود را با این شناسنامه دارد.

وی تاکید کرد: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای پرداختن به شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان برای نوجوانان و جوانان است.

معاون سیاسی فرماندار نکا افزود: امام خمینی(ره) محور وحدت هستند و همه باید به دور آن حلقه بزنیم و وحدت و هماهنگی را حفظ کنیم، و بعد از ارتحال ایشان جانشینی برای او انتخاب شده که مثل امام شجاع، مدیر، باتقوا ، ساده گی، علم و دانش و درایت دارد که بعد از امام خلاء در این نظام بوجود نیامده است.

علوی با بیان اینکه عزت و آبروی کشور به برکت وجود امام راحل بوده است، خواستار همکاری هرچه بیشتر همه ادارات در برگزاری هرچه بهتر مراسم سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.

خبرنگار:الهام زارعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha