محدودیت کرونا موجب شکوفایی تکنولوژیهای آموزش پزشکی شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: با شیوع کرونا و محدودیت هایی که در حوزه آموزش بوجود آمد تحول جدی در استفاده از تکنولوژی های آموزشی رخ داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر ابوالفضل باقری فرد در اختتامیه پانزدهمین جشنواره شهید مطهری و افتتاحیه بیست و سومین همایش آموزش علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: آموزش یکی از شاخص های توسعه است و در وزارت بهداشت نیز آموزش اهمیت دارد.
وی افزود: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ادغام آموزش و پژوهش در خدمات سلامت است و به برکت این ادغام توانستیم در کرونا موفق باشیم.
معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: وقتی کووید ۱۹ رخ داد ناگهان همه چیز متوقف شد، آموزش متوقف شد اما آموزش پزشکی با وقفه ای کوتاه به ریل خود بازگشت.
وی گفت: استفاده از هوش مصنوعی، شبیه سازی، تکنولوژی های نوین آموزشی در دوران کرونا به کمک آموزش پزشکی آمد و اگر این محدودیت پیش نمی آمد به این زودی به این حوزه وارد نمی شدیم.
باقری فرد اظهار داشت: آموزش اصلی در وزارت بهداشت آموزش حضوری است اما از ظرفیت آموزش مجازی در کنار آن استفاده خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: اینکه پس از دو سال همایش ها حضوری شد به یمن ریشه کنی کرونا است و اگر کووید ریشه کن نمی شد نمی توانستیم به فعالیت های خود بازگردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha