توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین اقشار کم‌برخوردار منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: به منظور یاری رسانی به خانواده های کم برخوردار، ۶۰۰ بسته ارزاق میان نیازمندان، توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد حسن رجبی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته  این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته های حمایتی و معیشتی به خانواده های تحت پوشش سامانه سمات محلات ۲۰ گانه توزیع شد.
 به گفته او، این اقدام با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای خانواده های نیازمند شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب، روغن، چای، قند و شکر، خرما، تن‌ماهی بوده که با  ارزش ریالی آن ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.
رجبی بر لزوم کمک‌های مستمر به نیازمندان تاکید کرد و افزود: در این راستا سامانه سمات مستمر به روزرسانی می‌شود و ثبت اطلاعات افراد در این سامانه ادامه دارد.
او ادامه داد: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha