سه هزار اشتغال مستقیم درپی آغاز مراحل اجرایی شهرک کارگاهی خوارزمی

معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های عمرانی شهر جدید صدرا بازدید و درمراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک کارگاهی خوارزمی این شهر جدید حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، با حضور در شهر جدید صدرا ضمن بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهر به همراه استاندار فارس در مراسم کلنگ‌زنی شهرک کارگاهی خوارزمی شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه، کلنگ شهرک کارگاهی خوارزمی با کاربری کارگاه‌های مزاحم شهرک با مساحتی بالغ بر ۳۱.۵ هکتار به تعداد ۶۰۰ واحد زده شد؛ آغاز مراحل اجرایی این پروژه سه هزار اشتغال مستقیم و دو هزار اشتغال غیرمستقیم به دنبال دارد.

جعفری با بیان اینکه شهرهای جدید فرصتی برای زیست مناسب شهروندان است، عنوان کرد: با توجه به بازدید امروز از شهر جدید صدرا انتظار داریم این شهر جدید یکی از شهرهای پیشران ما در اجرای اهداف و الگوی ایرانی – اسلامی باشد.

وی در ادامه طرح نهضت ملی مسکن را یکی دیگر از پروژه‌های مهم در دستور کار شهرهای جدید اعلام کرد و گفت: تلاش داریم با توجه به استقبال شهروندان صدرایی از این طرح و مدیریت منابع زمین و همراهی سایر مدیران استانی این طرح را با قوت بیشتری در صدرا پیش ببریم.

جعفری ادامه داد: در این راستا پروژه های زیربنایی و روبنایی نیز با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی به جد در دستور کار ما قرار دارد تا هرچه بیشتر سکونت پذیری را برای شهروندان راحت تر سازد؛ از سوی دیگر با عنایت به شعار سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اشتغال آفرینی نیز یکی دیگر از اهداف پیش روی ما در شهرهای جدید خواهد بود که باید در این مسیر از سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره برده و آن را فعال کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این راه توجه به جوانان و طرح‌های دانش بنیان نیز باید مورد حمایت قرار گیرد.

گفتنی است جعفری در این سفر یک روزه از اراضی شهرستان بیضا برای شهرک سازی و همچنین بیمارستان پیوند اعضا شهر جدید صدرا نیز بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha