مردمی بودن برنامه‌های ارتحال امام خمینی  در اولویت باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت : مردمی بودن  برنامه های ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد  در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،  ابوالفضل رفیعی، ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با بیان اینکه این ایام، فرصتی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان است اظهار کرد: اهداف و آرمان امام راحل نیز تحقق همین موضوع بود.

وی با اشاره به اینکه در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) باید اقداماتی انجام شود، خاطرنشان کرد:  اعزام کاروان عزاداری و زیارتی به مرقد مطهر امام راحل  برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد : برنامه‌های انجام شده در سطح استان در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برگزار شود.

رفیعی با اشاره به تقارن ایام دهه کرامت و سالروز قیام ۱۵ خرداد و رحلت امام(ره ) بیان داشت : در فضاسازی شهری روزهای ۱۴ و  ۱۵ خرداد متناسب با ایام عزاداری فضاسازی می‌شود و سپس  به حالت قبل برمی‌گردد تا به استقبال سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) برویم.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌ها باید به ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل، وصیت‌نامه و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شود افزود : نسل‌های نوجوان و جوان باید با ابعاد مختلف شخصیتی امام  آشنا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح  کرد: ابعاد مختلف شخصیتی و تاثیرگذاری امام راحل فقط محدود به داخل کشور نیست بلکه به خارج از مرزها نیز ارتباط دارد.

رفیعی با اشاره به  مردمی بودن برنامه‌ها در این ایام بیان کرد : اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان علاقه‌مند می‌تواند در این ایام برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha