داور پرسپولیس-تراکتور؛ توپ را بردار و فرار کن!

سیدرضا مهدوی یکی از عجیب‌ترین و خطرناک‎‌ترین قضاوت‌هایش را در طول دوران حرفه‌ایش در تبریز و ورزشگاه یادگار امام انجام داد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، این مسابقه از همان ابتدا پرتنش بود و بارها داور مسابقه مجبور به توقف مسابقه شد تا با میانجیگری بازیکنان تراکتور و به ویژه مهدی کیانی که چهره‌ای محبوب در میان هواداران این تیم به شمار می‌رود، شرایط از سرگیری دوباره مسابقه فراهم شود.
پس از چند بار توقف و از سرگیری دیدار تراکتور و پرسپولیس، سرانجام در دقیقه 70 دیگر کاری از دست بازیکنان تراکتور، مهدی کیانی و ساغلام سرمربی ترک‌تبار این تیم هم ساخته نبود و  هواداران حاضر در استادیوم که هنوز مشخص نیست در این مسابقه چرا فضای یادگار امام را به این سمت و سو بردند، اجازه به پایان رسیدن مسابقه را ندادند تا اینکه مهدوی تصمیم گرفت توپ را در آغوش بگیرد و من اطلاع دادن به بازیکنان پرسپولیس، زمین مسابقه را به سمت تونلی که پشت دروازه پرسپولیس بود برای رفتن به رختکن ترک کند.

داور پرسپولیس-تراکتور؛ توپ را بردار و فرار کن!

 جنجال های این مسابقه از کمی بیش از نیمه اول آغاز شد و با فحاشی، پرتاب سنگ و بطری و... ادامه یافت و پادرمیانی مکرر بازیکنان ، سرمربی و سایر اعضای تراکتور در نهایت به جایی نرسید تا پس از هجوم تماشاگران به سمت زننده کرنر پرسپولیس در جناح راست که توسط رامین رضاییان قرار بود زده شود، داور رای به تعطیلی بازی بدهد.

از این لحظه دیگر هدف افرادی که از روی سکوها پیش از آغاز مسابقه و در جریان مسابقه پرسپولیسی‌ها را مورد تهاجم قرار داده بودند، فقط تیم میهمان نبود؛ تصاویر تلویزیونی مهدی کیانی را چند دقیقه مانده به پایان دقیقه 73 مقابل سکوهای هواداران نشان می‌داد که به نظر می‌رسید دیگر امیدی برای آرام کردن هواداران تیمش ندارد و در حال بازگشت به چمن بود. چند متر آن‌طرف‌تر چند بازیکن پرسپولیس جلوتر از تیم داوری که متشکل از سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی(کمک‌های اول و دوم) و فرزاد منصوری (داور چهارم) بودند، در حال پریدن از تابلوهای تبلیغاتی و رفتن به رختکن بودند.

داور پرسپولیس-تراکتور؛ توپ را بردار و فرار کن!

داوران مسابقه هنوز خطر را به شکل جدی احساس نکرده بودند، ولی وقتی مهدی ترابی را دیدند که با استارتی سریع در حال رسیدن به ورودی تونل رختکن است و بارانی از اشیای مختلف در حال باریدن بر سر اوست، آنها هم حساب کار دستشان آمد؛ پس مهدوی که توپ را در آغوشش گرفته بود و دویدنی آرام را در پیش گرفته بود، بین سعید آقایی و احسان پهلوان قرار گرفت و او هم تصمیم گرفت برای نجات جانش مانند ترابی با استارتی سریع و دستی روی سر برای حفاظت از جانش، در حالی که پرتاب اشیا بیشتر هم شده بود، به تونل پناه ببرد.
پشت سر رضا مهدوی، کمک داورانش هم در کسری از ثانیه خودشان را به تونل رساندند. بله این ماجرای داوران دیدار تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و یکم بود. دیداری که به هیچ وجه حساسیت‌های فصول گذشته دو تیم را نداشت و پس از مدت‌ها با حضور هواداران برگزار شد، اما نتیجه‌اش این شد که داور توپ را بردارد و فرار کند.

داور پرسپولیس-تراکتور؛ توپ را بردار و فرار کن! داور پرسپولیس-تراکتور؛ توپ را بردار و فرار کن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha