نیروهای مقاومت در فلسطین موقعیت برتری دارند

حسین کنعانی مقدم از موقعیت برتر مقاومت از نظر جهادی گفت و اظهار کرد: اینکه رژیم صهیونیستی رسما اعلام می‌کند قصد ترور رهبران فلسطینی را دارد و در عین حال اذعان به ترس و واهمه نسبت به عواقب این کار می‌کند نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت به نقل از رادیو گفتگو،برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص ترس و واهمه صهیونیست‌ها از ترور رهبران فلسطینی با دکتر حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل غرب آسیا به صورت تلفنی گفتگو کرد.

حسین کنعانی مقدم با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی به عنوان یک تشکیلات حکومتی و دولتی عملا اعلام می‌کنند که تروریسم دولتی هستیم، گفت: آن‌ها اقدامات تروریستی را در داخل سرزمین‌های اشغالی و کشورهای دیگر انجام می‌دهند که از منظر جهانی، نقض آشکار حقوق بین الملل است.

وی بیان کرد: بسیاری از رهبران مقاومت که در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، اعلام کرده‌اند آماده شهادت هستند و بدانند تلافی ترور رهبران فلسطینی عواقب سنگینی خواهد داشت و نیروهای جهادی در تمام سرزمین‌های اشغالی انتقام خواهند کرد. این مسئله سبب شده است صهیونیست‌ها اذعان کنند از عواقب ترور رهبران فلسطینی واهمه دارند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا از موقعیت برتر مقاومت از نظر جهادی گفت و اظهار کرد: اینکه رژیم صهیونیستی رسما اعلام می‌کند قصد ترور رهبران فلسطینی را دارد و در عین حال اذعان به ترس و واهمه نسبت به عواقب این کار می‌کند نشان دهند ضعف رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت جهادی گروه‌های فلسطینی است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به ترورهای خود ادامه خواهد داد، عنوان کرد: پاسخ این ترورها صرفا عملیات مقابله به مثل نیست؛ بلکه ممکن است هزاران موشک از غزه و دیگر نقاط به تلاویو شلیک شود و در حقیقت انتقام سختی گرفته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha