گم شدن دختربچه 8 ساله در دشت شاد کالپوش/تیم های امدادی و سگ های زنده یاب هلال احمر در حال جست‌وجو هستند

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات جست‌وجو و نجات با بیشترین ظرفیت و توان امدادی برای یافتن دختربچه‌ای 8 ساله در منطقه دشت شاد کالپوش خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، مهدی ولی پور با اعلام خبر گم شدن یک دختربچه در منطقه دشت شاد کالپوش گفت: ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه 30 اردیبهشت ماه، خبر مفقودی دختر بچه 8 ساله در جنگل های منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام که بلافاصله تیم‌های امدادی از استان‌های سمنان و گلستان به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تیم های اعزامی استان سمنان شامل یک تیم از شعبه میامی به ظرفیت ۷ نفر، یک تیم ۴ نفره از پایگاه شهدای میامی، یک تیم از شاهرود به تعداد ۶ نفر و یک تیم آنست با دو قلاده سگ زنده یاب و همچنین ۱۰ تیم به تعداد ۵۰ نفر از خانه هلال دشت شاد با ۵ دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی امدادی هستند.

رئیس سازمان امدادونجات تصریح کرد: همچنین یک تیم از هلال‌احمر مینودشت، یک تیم سگ های زنده یاب و تیم واکنش سریع از هلال احمر گلستان در منطقه حضور دارند و عملیات جست‌وجو و نجات را ادامه می دهند.

ولی پور با بیان اینکه با روشن شدن هوا علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی به دلیل وجود مه غلیظ و بارش باران، تعداد تیم های عملیاتی افزایش یافته گفت: ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز 31 اردیبهشت ماه عملیات متوقف و دوباره از ساعت ۶:۳۰ تیم ها به منطقه اعزام شدند، ۵ تیم امداد و نجات از استان سمنان، ۳ تیم از استان گلستان و تیم های محلی به تعداد ۲۰۰ نفر در منطقه حضور دارند و عملیات همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha