ایران‌ایر مسؤولیت انجام پرواز حج امسال را بر عهده گرفت

مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ایران‌ایر مسؤولیت انجام ۱۵۸ پرواز حج از ۱۶ فرودگاه کشور را برعهده گرفته است.

به گزارش  گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، غلامرضا رستمیان  افزود: هم‌اکنون ۱۶ فرودگاه به‌ صورت قطعی برای اعزام زائران به عربستان انتخاب شدند و آماده اعزام و پذیرش مسافران هستند و یک فرودگاه دیگر نیز بزودی تکلیف آن برای انجام پرواز مشخص می شود.

به گفته مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نخستین پروازهای زائران از تاریخ ۲۲ خرداد ماه از شهرهای تهران، کرمان و تبریز به عربستان برقرار می‌شود. 

وی افزود: امسال ۱۵۸ پرواز برای اعزام زائران در ایام حج در نظر گرفته شده و پایان پروازهای اعزامی برای مناسک حج در تاریخ 12 تیر است و متعاقب آن پروازهای برگشت از حج برقرار خواهد شد.

در همین راستا، چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز خاطرنشان کرد که مقرر شده است امسال پروازهای حج از ترمینال سلام این فرودگاه انجام شود.

با توجه به آنکه امسال شرکت‌های هواپیمایی کشور عربستان بخشی از پروازهای حج را از ایران انجام نمی‌دهند، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مسؤولیت انجام پروازهای حج را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha