جشنواره قصه های شهر گل و گلاب در مقیاس ملی برگزار شود

شهردار کاشان، برگزاری جشنواره قصه‌های شهر گل و گلاب در مقیاس ملی را با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای خطه دارالمومنین یک ضرورت خواند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه در حاشیه برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره قصه های شهر گل و گلاب بیان کرد: با توجه به استقبال از نخستین دوره و همچنین با عنایت به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این حوزه، برگزاری این رویداد در گستره ملی می‌تواند علاوه بر آشنایی کودکان و نوجوانان نسل امروز با ریشه‌های هویتی و تمدنی کاشان، زمینه‌ساز شکوفایی بیش از پیش استعدادهای این خطه کهن باشد.

وی، در مورد مزیت‌ اجرای جشنواره قصه‌های گل و گلاب به صورت ملی خاطرنشان کرد: معرفی جایگاه دارالمومنین با زبان جذاب و قابل درک برای عموم به ویژه کودکان و نوجوانان، تصویری آشنا و فاخر از این دیار را برای فرزندان ایران اسلامی آفریده و خانواده‌ها را نیز با مفهوم کاشان و کاشانی پیوند می‌دهد.

شهردار کاشان، از دبیر جشنواره و همچنان مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خواست مقدمات و الزامات مورد نیاز برای پیشنهاد این موضوع به متولیان امر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مهیا سازند و بر حمایت همه جانبه خود  برای عملیاتی شدن این تصمیم تأکید کرد.

مراسم اختتامیه جشنواره قصه‌ های شهر گل و گلاب با حضور شهردار کاشان، اعضای شورای شهر و مدیران شهری در تالار شهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha