افرادی که یارانه دریافت نمی‌کردند به سامانه مراجعه کنند

حسینی ضمن اشاره به تمدید ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه تا پایان روز چهارشنبه گفت: کسانی که در چند سال گذشته به هر دلیلی یارانه دریافت نمی کردند باید به سامانه my.gov.ir مراجعه کنند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص آخرین جزئیات از ثبت نام جاماندگان دریافت یارانه با طیبه حسینی، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها به صورت تلفنی گفتگو کرد.

طیبه حسینی درباره ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه گفت: تمام افرادی که یارانه دریافت نکرده اند و یا قبل از سال 1401 یارانه شان به هر علتی قطع شده بود و مشمول دریافت یارانه نشدند و یا از دریافت یارانه انصراف داده باشند، این امکان فراهم است که با مراجعه به سامانه my.gov.ir اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

وی افزود: تمام افرادی که از ابتدای طرح یارانه معیشتی که در اردیبهشت سال جاری انجام شد، یارانه شان حذف شده است، لزومی به ثبت نام ندارند و اساسا وقتی کد ملی شان را وارد کنند، امکان ثبت نام برایشان فراهم نیست و سامانه به آن ها پیغام می دهد که شما جزو افرادی هستید که مشمول دریافت یارانه بوده اید. این افراد باید به سامانه "حمایت" مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها از تمدید ثبت نام متقاضیان یارانه گفت و بیان کرد: تا پایان روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه سال 1401 این ثبت نام تمدید شده است. نیازی به مراجعه به پلیس + 10 وجود ندارد و افراد با مراجعه به سامانه می توانند ثبت نام کنند. اگر کسی هم نیازمند راهنمایی بود می تواند کد دستوری ستاره 4 ستاره 43857 ستاره "کد ملی" مربع را وارد کند. اگر برای فرد پیغام آمد که شما در حال حاضر یارانه دریافت نمی کنید، باید به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت نام کند.

منبع:رادیو گفتگو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha