سومین جلسه هماهنگی هیئت سوارکاری برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی هیئت سوارکاری با حضور اعضاء روز دوشنبه 2 خرداد ماه 1401 در محل توانبخشی سمیع کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت،رئیس هیئت سوارکاری شهرستان کاشان، در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده، انتصابات قبلی و بازنگری در کمیته‌ها و انتصابات جدید توضیحاتی را بیان کردند.

مرتضی والی زاده، ضمن تاکید بر اهمیت کمیته‌آموزش به عنوان ارکان اصلی جهت برگزاری دوره‌های تخصصی و فنی و ارتقای رشته سوارکاری در میان علاقه‌مندان به این رشته گفت: هیئت‌های ورزشی استان‌ها بایستی به این موضوع در برنامه‌ریزی‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی، اهمیت کمیته آموزش، لزوم تنظیم تقویم آموزشی سالانه، ارتقاء فرهنگی و علمی در این رشته ورزشی و برگزاری مسابقات با توجه به درخواست مالکین و سوارکاران را از مهمترین اهداف هیئت سوارکاری برشمرد.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان کاشان، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، بازنگری و فعال شدن برگزاری مسابقات و مراسم‌ها، برگزاری جلسات بصورت مستمر و ماهیانه، برگزاری کلینیک‌های آموزشی، جذب سرمایه‌گذار، افزایش درآمدی هیئت و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز ورزش سوارکاری، راه‌اندازی دفتر مستقل برای هیئت و استفاده از  تجربیات افراد مجرب و متخصص در این رشته ورزشی را از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.

در پایان این نشست:

 امیر حسن یگانه به عنوان رئیس کمیته پرش هیئت سوارکاری

مرتضی حلاج باشی به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت سوارکاری

و فروغ صالحی به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی و امور فرهنگی هیئت سوارکاری منصوب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha