رونمایی از سردیس سردار دلها در فرودگاه کرمان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ازسردیس شهید سلیمانی در فرودگاه کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی اسدی درحاشیه رونمایی از این سردیس گفت: یکی از خواسته‌ های رهبر معظم انقلاب ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی است و بی‌ شک استفاده از زبان هنر بهترین و ماندگارترین روش در تبیین این مکتب است.

وی با اشاره به مأموریت ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در پرداختن آثار هنری به مکتب شهید سلیمانی، تصریح کرد: سردیس شهید سلیمانی که به سفارش حوزه هنری توسط یکی از متبحرترین مجسمه‌ سازان ایران یعنی استاد نادر قشقایی ساخته شده‌ است، امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در فرودگاه کرمان رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، تصریح کرد: علاوه بر این اثر یک اثر دیگر هم در موزه دفاع مقدس کرمان و بیش از ۱۶ اثر در کل کشور ساخته و در استان های مختلف رونمایی شده است.

علی قاسم زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان هم خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه رفت و آمد میهمانان ملی و بین المللی بیشتر از فرودگاه کرمان صورت می گیرد، بر آن شدیم تا یاد و نام و نشانی از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بدو ورود و همچنین خروج از کرمان را با این اثر، در ذهن آنان به یادگار بگذاریم.

رونمایی از سردیس سردار دلها در فرودگاه کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha