آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در موعد مقرر برگزار می‌شود/ امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در موعد مقرر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ تا ساعت ۱۲ ظهر امروز فرصت دارند فرم خوداظهاری کووید را تکمیل کنند، افرادی که این فرم را تکمیل نکنند نمی‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

وی افزود: همچنین تا ساعت ۱۲ ظهر امروز داوطلبانی که می‌خواهند معدل صحیح کارشناسی خود را وارد کنند می‌توانند آن را تصحیح کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: تمامی داوطلبانی که فرم خود اظهاری کووید را تکمیل کرده اند می‌توانند تا ساعت ۱۲ امشب چهارشنبه ۴ خرداد با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی یک نسخه پرینت از کارت خود تهیه کنند. از میان ۶۴ هزار نفر داوطلب آزمون نیز تاکنون ۴۰ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: تحت هر شرایطی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در موعد مقرر برگزار می‌شود و داوطلبان در ۳۴ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای ۵ و ۶ خرداد حضور می‌یابند.

نوروز شمسی اظهار داشت: از هم اکنون حوزه‌های آزمون آماده شده اند و تمهیدات لازم دیده شده است و همکاران در دانشگاها مستقر هستند تا آزمون به خوبی برگزار شود. حدود ۶۴ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند که برخی از داوطلبان در آزمون دو رشته شرکت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha