دعانویس و رمال کلاهبردار در مریوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از شناسایی و دستگیری یک فرد رمال و دعانویس با ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان سرهنگ کامبیز رستم نیا گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال افراد ساده لوح را به دام انداخته و با دادن وعده های واهی جهت حل مشکلات و گرفتاری های آنها با استفاده از دعا نویسی و رمالی مبالغ زیادی را از آنها کلاهبرداری می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان اظهار کرد: ماموران پلس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند این فرد رمال و دعانویس را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ رستم نیا با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد، ادامه داد: تاکنون تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی شدند که بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری شده است.

وی ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد: فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو، فال گیر و غیره اقدام به کلاهبرداری می کنند نخورند و در صورت برخورد با این افراد مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha