توسعه تعاملات سازمان همیاری و شهرداری منطقه 5 در جهت ساماندهی حاشیه شهر مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیداربا شهردار منطقه 5 مشهد بر آمادگی برای همکاری در حوزه های بازرگانی، تامین تجهیزات و سرمایه گذاری در راستای کمک به ساماندهی مناطق حاشیه ای شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ محمد رضا تازیکی با اشاره به گستره و تنوع فعالیت ها و توان تخصصی سازمان همیاری خراسان رضوی در حوزه مدیریت شهری و اقتصادی، افزود: به عنوان یک نهاد بزرگ اقتصاد محور در کنار شهرداریها هستیم و آمادگی داریم با فراهم کردن شرایط لازم و انعطاف مالی به صورت نقد، تهاتر و ... در جهت ارائه خدمات مختلف عمرانی، بازرگانی، تامین نیازها، رفاه پرسنل و ... با مدیران شهری مناطق مشهد همکاری سازنده ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به ظرفیتهای تعاملی مطلوب با سرمایه گذاران خارجی و داخلی این امکان در سازمان همیاری شهرداری های استان وجود دارد تا با شناسایی و بررسی فرصتهای اقتصادی منطقه 5 شهرداری در راستای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های مناطق حاشیه ای شهر مشهد در این منطقه نقش آفرینی کنیم.

شهردار منطقه 5 مشهد نیز دراین دیدار عنوان کرد: با توجه به تجربه و ظرفیتهای موجود در سازمان همیاری،  این نهاد بازوی خوب و پرتوانی در کنار مجموعه شهرداریها است که امیدواریم پشتیبانی های آن  را در کنار خودمان داشته باشیم.

علی شیرمحمدی با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت سازمان همیاری در حوزه فضای سبز شهری، تجهیز سوله بحران شرق مشهد و ...، ادامه داد: با توجه به دیدگاه شهردار مشهد در راستای هدایت توسعه شهر به سمت شرق مشهد، با تدوین طرح های اقتصادی و تجاری از توان سرمایه گذاری سازمان همیاری در پروژه های این حوزه به عنوان محرک توسعه در این منطقه استفاده کنیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha