ضعف ۴۰ درصدی ناوگان حمل‌ونقل زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت:ناوگان حمل‌ونقل ۴۰ درصد کسری دارد  که یک ضعف بشمار می‌رود  که  امیدواریم در چند ماه آینده این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، منصور مرادلو ظهر روز پنجشنبه در جلسه  رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه مسیری که ائمه اطهار به ما نشان دادند مسیر ساده ،ترقی و قرب الهی است اظهار کرد: اگر قرار است در جامعه الهی زندگی کنیم باید دستورات الهی و انبیا و اهل بیت را عمل کنیم که در نهایت سعادت و خوشبختی است.

وی با بیان اینکه اخبار خوبی را در تحقق برنامه های سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده در شهرداری و شورا را شاهد هستیم افزود : تمامی کارها با نظم و انظباط خوبی پیش می رود و در تلاش هستیم رضایت عامه را جلب کنیم .

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه انتظاراتی که عموما  مردم بخصوص از شهرداری دارند  وضعیت بهبود خدمات در سطح شهر است اظهارکرد: اکثر درخواست ها وضعیت بهبود آسفالت در سطح شهر است که در تلاش هستیم اعتبارات آسفالت را که  در بودجه سال ۱۴۰۱ ، هشتاد میلیارد تومان در نظر گرفته شده است این اعتبارات را به ۲ برابر افزایش دهیم .

مرادلو با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر زنجان از شهر تبریز بیان کرد : هدف از این بازدید تبادل تجربیات از پروژه‌های موفق  سطح کشور است ومهم ترین توجه به بحث گردشگری است چرا که بستر و زمینه در شهر زنجان وجود دارد .

وی با اشاره به پروژه سبزه میدان اظهار کرد: جدیتی که در پروژه سبزه میدان بخصوص در سمت شرقی پروژه که پیشرفت خوبی دارد شاهد هستیم که در تلاش هستیم پیاده راه قسمت شرقی که باعث خلل در رفت و آمد شهروندان شده است  ظرف  ۱۰  روز سمت  شرقی فاز اول جنوبی آماده شود .

این مسئول با اشاره به اینکه از سال گذشته پیگیر ۳۶ دستگاه مینی بوس در شهر زنجان بودیم خاطرنشان کرد:  ناوگان حمل‌ونقل ۴۰ درصد کسری دارد و یک ضعف است که  امیدواریم در چند ماه آینده طی وعده های داده شده مینی بوس ها آماده شود .

مرادلو با اشاره به مصوبه شورای ترافیک در جمع آوری ایستگاه های خیابان سعدی و خیابان امام افزود : در این مصوبه استفاده از اتوبوس های ۲ درب بیان شده است که در روزهای آینده سریع تر این موضوع انجام شود تا منظره زشت در شهر در خصوص ترافیک مواجه نشویم و با تجهیز ناوگان خدمت به شهروندان ارائه شود .

شهرداری زنجان جز پرمصرف ترین دستگاه های اجرایی در مصرف آب

در ادامه حسین حمزه لو پاک عضو شورای شهر زنجان بیان اینکه یکی از آسیب های مهمی که در حوزه مدیریت شهری وجود دارد بحث مشارکت مردمی است اظهار کرد : بعضی از شهروندان در برخی از معابر راغب به همکاری در پروژه ها هستند و شورای ششم در تدوین تعرفه پیشنهادی در ماده ۱۷ بندی اضافه شد که به شهرداری این اجازه داده شود که برای مشارکت شهروندان آیین‌نامه ای تدوین شود .

وی با اشاره به اینکه این آیین نامه هنوز تدوین نشده است افزود: اگر هرچه زودتر این آیین‌نامه تدوین شود می تواند مجوزی برای اسفاده از خودیاری در شهرداری باشد که این موضوع کمک بزرگی به مشارکت و حس دخالت مردم در مدیریت شهری شهرداری شود .

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی از چالش های امروز شهرداری بخصوص شهر زنجان ، موضوع تنش آبی است خاطرنشان کرد: شهرداری  زنجان در مصرف آب جز پرمصرف ترین دستگاه های اجرایی  در ماهیت کاری است .

حمزه لو پاک با تاکید بر اینکه ما دچار بحران کم آبی هستیم و موضوع شوخی برداری نیست افزود : بهتر است در  ایجاد  فضای سبز اصلاحی صورت گیرد تا با ایجاد طرحی به سمت درختکاری برویم تا در توسعه فضای سبز و کاهش چمن اقداماتی صورت بگیرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha