ادامه بارش‌ها در خراسان رضوی | مشهد ۳ میلی‌متر بارش داشته است

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی تا بعدازظهر امروز در استان خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ مرتضی اثمری  اظهار کرد: از بعدازظهر روز گذشته بارش‌ها در استان آغاز شده است و این سامانه بارشی تا امروز بعدظهر به ویژه در نواحی شمالی و مرکز استان همراه با رعدوبرق و جاری شدن روان‌آب ادامه دارد.

وی افزود: بیشترین میزان بارندگی در قوچان با ۱۰ میلی‌متر، درگز با ۴.۶ میلی‌متر و مشهد با سه میلی‌متر رخ داده است. همچنین در شهرستان‌های گلمکان ۵.۳ میلی‌متر، نیشابور ۱.۲ میلی‌متر، درگز ۶.۴ میلی‌متر، کلات ۵.۸ میلی‌متر، خوشاب ۹ میلی‌متر و و جوین کمتر از یک میلی‌متر بوده است.

وی گفت: حداقل دمای هوای مشهد امروز با دو درجه کاهش به ۱۳ درجه و حداکثر دمای آن به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواسط هفته آینده علاوه بر افزایش تدریجی دمای هوا، وزش باد در استان را خواهیم داشت که در برخی مناطق وزش باد شدید توام با گرد و خاک همراه با کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

اثمری اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با حداقل ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین و مه ولات با حداکثر ۳۴ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خراسان رضوی بودند و دمای هوا در مشهد نیز بین ۱۵ تا ۲۷ درجه در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ۷۲ کیلومتر در ساعت بوده است.

منبع:شهرآرانیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha