انعکاس واقعیت‌ باید در کنارصداقت باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همایش روابط عمومی‌ها گفت: واقعیت را با صداقت منعکس کرد و بین تبلیغات و اطلاع رسانی باید تفاوت قائل شد تا افکار و دیدگاه‌ها را به خوبی اقناع کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، فرهاد غلامی در همایش روابط عمومی‌ها با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی با اشاره به ارائه اطلاعات مناسب به ذینفعان اظهار کرد: روابط عمومی ترکیبی از علم تحربه و احساس است و باید واقعیت را با صداقت منعکس کرد و بین تبلیغات و اطلاع رسانی باید تفاوت قائل شد تا افکار و دیدگاه‌ها را به خوبی اقناع کرد.

وی گفت: نگرش، بینش و تثبیت موجب تغییر رفتار می شود و اطلاع رسانی و مدیریت آن متفاوت است. 

وی با اشاره به ضرورت افزایش سطح اطلاع رسانی را باید از آگاهی بخشی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ترکیبی از علم، تجربه و احساس است و خروجی آن خلق یک اثر هنرمندانه است.

سیمین بابایی مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مازندران نیز در این همایش با اشاره به اینکه عصر کنونی، عصر رسانه و دیجیتال است، گفت: بسیاری از دستاوردهای دانشگاه مغفول مانده و اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفتی است.

وی گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم و برای تحقق فریضه جهاد تبیین هرفردی باید نوعی رسانه باشد و مسائل و مشکلات جامعه را به صورت خیرخواهانه منتقل و منعکس کند و به بیان دستاوردهای صورت گرفته بپردازد.

وی نقش روابط عمومی‌ها را در جهاد تبیین بسیار مهم و اثرگذار دانست و گفت: دسترسی مناسب و مطلوب به اطلاعات برای کسب رضایت مردم باید سرلوحه قرار گیرد زیرا نقش روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین از دیگران مهمتر است.

بابایی ادامه داد: بیش از ۲۲ هزار پرسنل در علوم پزشکی استان فعالیت دارند و اطلاع رسانی مناسب سبب آگاهی بخشی به نردم می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha