خراسان جنوبی رتبه اول پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی دام و طیور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی، گفت: فعالان اقتصادی دام و طیور در خراسان جنوبی رتبه اول دریافت تسهیلات تأمین مالی و سرمایه در گردش حوزه‌ نهاده‌های دامی و طیور در کشور را دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به ارائه تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه نهاده‌های دامی و طیور، گفت: خراسان‌جنوبی نسبت به جمعیت در حوزه پرداخت تسهیلات رتبه اول و در میزان طرح‌ها معرفی شده به بانک مقام سوم را دارد.

جعفری با بیان اینکه تاکنون برای ۳ هزار و ۷۰ نفر در طرح دریافت تسهیلات تأمین مالی و سرمایه در گردش حوزه نهاده‌های دامی و طیور  در خراسان جنوبی ثبت‌نام انجام داده اند، گفت: از این تعداد به ۸۲ متقاضی با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده، که رتبه اول میزان پرداخت تسهیلات در کشور می‌باشد.

وی افزود: پرونده ۱ هزار و ۸۱۶ متقاضی نیز با اعتبار  بیش از ۴۲۸ میلیارد تومان جهت پرداخت به بانک معرفی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام در این طرح در شهرستان‌های قائنات، زیرکوه و بشرویه بوده است، گفت: بیشترین تعداد طرح‌های پرداختی در استان نیز در شهرستان بشرویه با ۴۱ طرح بوده است.

جعفری با بیان اینکه مبلغ این تسهیلات شناور است، گفت: متقاضیان هر جایی در کشور می‌توانند ثبت‌نام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: میز خدمت در مدیریت‌های جهاد کشاورزی استقرار دارد و متقاضیان می‌توانند به آنجا هم رجوع کنند لذا همه موارد را تسهیل کردیم و در استان وضعیت مطلوبی داریم.

جعفری با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند به سامانه سیتا مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند، افزود: همچنین می‌توانند به مدیریت‌های شهرستان مراجعه کرده تا میز خدمت برای آن‌ها ثبت‌نام کند و بعد از ثبت‌نام طرح‌ها به بانک ارسال و بعد از تأیید جهاد کشاورزی معرفی به بانک می‌شوند و بعد از تکمیل مدارک و تکمیل پرونده می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha