پیوستن شهردار سیرجان به عضویت جمعیت هلال احمر

مسئول روابط عمومی و آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان از عضویت افتخاری علی اکبر کریمی پور, شهردار سیرجان در جمعیت هلال احمر و انعقاد تفاهمنامه آموزشی بین شهرداری و جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا مرادپور، گفت: طی جلسه ای که در محل شهرداری سیرجان برگزار شد، با توجه به اهمیت آموزش های امدادی، مقرر شد که تفاهنامه آموزشی مابین شهرداری سیرجان و واحد آموزش جمعیت هلال احمر این شهرستان منعقد شود.

وی در ادامه افزود: بر مبنای این تفاهمنامه مقرر شد، کارکنان و در راس آنان، مسئولین قسمت های مختلف شهرداری سیرجان در دوره های آموزشی برگزار شده توسط جمعیت هلال احمر سیرجان شرکت کنند و در پایان دوره با شرکت در آزمون های مربوطه، گواهی مربوط به این دوره ها برای ایشان صادر شود.

مسئول روابط عمومی و آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان، همچنین از همکاری شهرداری سیرجان در بحث آموزش امداد و کمک های اولیه به عموم مردم و کمک به برگزاری جلسات آموزشی در سطح شهرستان سیرجان خبر داد.

شایان ذکر است؛ در خاتمه این دیدار علی اکبر کریمی به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر سیرجان درآمد و ملبس به لباس سازمان داوطلبان این جمعیت شد.

پیوستن شهردار سیرجان به عضویت جمعیت هلال احمر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    عالی بود
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    عالی بود