زنجان میزبان،کاروان زیر سایه خورشید

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان گفت:استان زنجان از ۱۵ خردادماه میزبان کاروان زیر سایه خورشید است.

به گزارش خبرگزاری سلامت ( طبنا) از زنجان،  روح اله حسنی  خادمان امام رئوف همراه با کاروان زیر سایه خورشید از ۱۱ خرداد ماه همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها به مدت ۷ روز در استان زنجان حضور پیدا خواهند کرد .

وی تصریح کرد: همچون سنوات گذشته، دیدار با امام جمعه زنجان و حضور در دیدارهای مردمی و جشن های دهه کرامت از برنامه های پیش بینی شده برای خادمان این کاروان است.

دبیر کانون‌ های خدمات رضوی استان زنجان  اظهار کرد: خادمان حرم رضوی در ایام حضور در زنجان با سفر به روستاهای اطراف استان با دیدار های مردمی و حمل پرچم مقدس حرم امام رضا(ع) با جشن و سرور ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را گرامی خواهند داشت.

حسنی با اشاره به برنامه های دهه کرامت   با حضور خادمان رضوی بیان کرد:  برگزاری جشن تکلیف دختران، پخش صلوات خاصه در ساعت ۸ صبح و عصر در طول ایام دهه کرامت در تمامی مساجد و ادارات و ارگان ها و کارخانجات، عیادت بیماران در منزل و بیمارستان، دیدار با کادر درمانی و تقدیر از آنان، برگزاری مسابقه اذان و صلوات خاصه، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای مزار بالا و پایین از برنامه های این دهه در زنجان است .

 وی همچنین  ایستگاه صلواتی برای توزیع شربت و شیرینی، ایستگاه سلامت جهت پایش سلامت، ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، ایستگاه خدمات مشاورهای خانواده، روانشناسی و حقوقی و دینی، ایستگاه نقاشی و قصه خوانی برای کودکان،توزیع حدود یک هزار سبد معیشتی در بین محرومین،برگزاری نشست هایی با موضوع زندگی به سبک رضوی و.... را از دیگر برنامه های دهه کرامت  اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha