ایستگاه مترو شهدای هفدهم شهریور افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور در خط ۷ شبکه مترو تهران یکصد و چهل و سومین ایستگاهی است که در مدار خدمت رسانی به مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور در خط ۷ شبکه مترو تهران خبر داد و گفت: این ایستگاه در تقاطع خطوط ۶ و ۷ واقع شده و یکصد و چهل و سومین ایستگاهی است که در مدار خدمت رسانی به شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: پیرو وعده‌ای که اواخر سال گذشته و در جریان افتتاح ایستگاه بوستان گفتگو به مردم صبور پایتخت داده بودیم، عملیات اجرایی ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا قبل از پایان ۳ ماهه نخست سال جاری تکمیل شده و ظرف روزهای باقی‌مانده از خردادماه، امکان بهره برداری از آن وجود خواهد داشت. ایستگاه مذکور در محدوده منتهی‌الیه ضلع شرقی بازار بزرگ تهران و در منطقه‌ای پرترافیک و متراکم به لحاظ جمعیتی از منطقه ۱۲ واقع شده است.

درستی در ادامه به سبک خاص معماری ایرانی- اسلامی ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور اشاره کرد و گفت: توجه به طراحی چشم‌نواز محیط داخلی و همچنین نمای بیرونی ایستگاه‌های شبکه مترو تهران، ضرورت انکارناپذیری است که طی سال‌های اخیر بیشتر مدنظر قرار گرفته تا مسافران این وسیله حمل و نقلی پرمخاطب در مواجهه با آثار هنری، جلوه‌های بدیعی را نظاره‌گر باشند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: همزمان با افتتاح ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور و جمع‌آوری و انتقال کارگاه آن، بهسازی بخش باقی‌مانده از بلوار قیام در محدوده حدفاصل چهارراه مشهدی رحیم تا خیابان شهدای هفدهم شهریور به طول تقریبی ۲۳۰ متر نیز انجام پذیرفته تا این بلوار به طور کامل و با امکاناتی همچون مسیر ویژه دوچرخه سواری، پیاده‌راه، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس تندرو و فضای سبز ایجاد شده، با شکلی متفاوت نسبت به گذشته در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha