کد خبر: 181252
۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
برگزاری همایش نسیم مهر در بردسیر

در همایش نسیم مهر شهرستان بردسیر که با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین انتظامی و استانی برگزار شد، از شاکیان ۳۴ زندانی بردسیری رضایت گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این همایش، نسبت به راه اندازی کمپ ماده ۱۵ و بازداشتگاه موقت همچنین کمک در آزادی و کسب رضایت از شاکیان ۵ زندانی جرائم غیرعمد قول مساعد داد.


سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی کرمان نیز گفت: شهرستان بردسیر با حضور صنایع در کنار حوزه کشاورزی و انتقال بخشی از کارهای صنعتی استان به این‌ منطقه از محرومیت خارج شده است، بنابراین می‌ توان گام‌ های موثری در جهت کاهش آسیب‌ ها و پیشگیری از وقوع جرم برداشت.

 دادستان بردسیر نیز گفت: آمار ۲۱۲ نفر زندانی نسبت به جمعیت بردسیر زیاد است و باید این آمار کاهش پیدا کند و در همین راستا ما سیاست حبس زدایی را با انجام کارهای پیشگیرانه دنبال می‌کنیم.

افشین صالحی بر لزوم راه اندازی و تجهیز یک کمپ ترک اعتیاد در بردسیر تاکید کرد و افزود: بردسیر ۳۹ درصد بیشتر از سایر شهرستان‌ ها از کمپ کرمان سهمیه می‌ گیرد.

شایان ذکر است؛ درهمایش نسیم مهر، دو نفراز خیّرین ۵۰۰۰ متر مربع زمین به انجمن حمایت از زندانیان اهداء کردند و شرکت‌ های صنعتی و معدنی شهرستان در مجموع نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت از زندانیان و انجمن قول مساعد دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha