پل روگذر امام حسن(ع) پایان خرداد سالجاری افتتاح می‌شود / استعفا می‌دهم اما اجبار را قبول نمی‌کنم

شهردار زنجان گفت: عملیات آسفالت ریزی  و روشنایی پل روگذر امام حسن(ع)‌در حال اتمام است  که امیدواریم  تا  ۲۸ الی ۳۰ خرداد ماه سالجاری بصورت قطعی افتتاح و  مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، علیرضا فیروزفر، ظهر  روز دوشنبه در نشست خبری  با اصحاب رسانه با موضوع پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری با بیان اینکه زیرسازی محور اصلی شرقی _غربی  پادگان  تکمیل شده‌ است اظهار کرد: قرارداد آسفالت این معبر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسته  شده  است که امیدواریم آسفالت‌ریزی از پایان هفته جاری، آغاز شود.

وی با بیان اینکه تا پایان خرداد عملیات اصلی معبر به اتمام می‌رسد، بیان کرد : یکسری کارهای فرعی نیازمند  همکاری دیگر مجموعه‌ها است ولی خود معبر به لحاظ عملیات عمرانی تا پایان خرداد آماده می‌شود که در صورتی که نسبت به امنیت محور با ارتش به توافق برسیم و مورد تصویب برسد تا اواسط تیرماه قطعاً بازگشایی می‌شود و مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.
 

شهردار زنجان با اشاره به معبر  شمال _جنوبی محور پادگان ابراز داشت: عملیات عمرانی سردرب جدبد و ووردی جدید پادگان در حال اجرا توسط شهرداری  است و همزمان با محور اصلی این عملیات در حال پیگیری است که  دیوار های غربی برداشته شود تا معبر کناری محور پادگان زیر بار ترافیک  برود که نیازمند همکاری ارتش است .

فیروزفر با اشاره به پل  روگذر امام حسن (ع) گفت : زمان افتتاح قطعی مشخص شده است که پیش از این افتتاح این پروژه سوم خرداد اعلام شده بود که البته منوط به برخی شرایط از جمله معارضان شمالی بود که این مشکل حل شده است و عملیات آسفالت ریزی  و روشنایی پل  در حال اتمام است  که امیدواریم تا  ۲۸ الی ۳۰ خرداد ماه سالجاری قطعا افتتاح و  مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

پارکنیگ طبقاتی سعدی زنجان پایان شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد 

وی با بیان اینکه پارکنیگ طبقاتی سعدی که در ۲ طبقه تجاری و طبقات پارکینگ است  پیشرفت خوبی دارد افزود: تاکنون ۲۲.۴ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده  است و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است تا پایان شهریور به بهره‌برداری برسد .

شهردار زنجان با اشاره به پروژه در حال اتمام تقاطع فخری‌زاده گلشهر که  با اعتبار ۸ میلیارد تومان است اظهار کرد: این پروژه  با اعتبار ۴ میلیارد تومان کارهای عمرانی ،جدول گذاری و زیرسازی آن انجام شده است که بیش از ۴ میلیارد تومان نیز آسفالت‌ریزی است که در حال  اجرا است  که این‌ تقاطع نیز طی ۲ الی ۳ روز آینده با کامل شدن آسفالت‌ریزی آماده افتتاح و بهره‌برداری  خواهد بود.

تمامی معابر شهر زنجان اسکن لیزری شده است 

فیروزفر  با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگی که در سال جدید در شهرداری زنجان در حوزه عمرانی شده شده است بحث آسفالت معابر است، افزود: تمام معابر شهر زنجان برای اولین بار اسکن لیزری شده است و تمامی معابر نیازمند  روکش آسفالت و یا ترمیم است مشخص و اولویت‌بندی شده  تا  معابری که بیشترین تردد بالا و  خرابی دارند با  یک توزیع موزون آسفالت‌ریزی شود.

وی با اشاره به گل‌کاری و فضای سبز خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار جعبه گل بنفشه و ۶۰ هزار جعبه بوته‌گل بهاری تاکنون کاشته شده و ۷۰ هزار جعبه گل تابستانه نیز آماده کاشت است که همه این‌ها محصولات و تولیدات شهرداری هستند.

شهردار زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از هدررفت آب، پلیس آب در هر ۴ منطقه شهرداری زنجان تشکیل است افزود:  طرح پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان آماده شده است و همچنین  طراحی پارک‌های موضوعی نیز در دستور کار قرار دارد.

استعفا می‌دهم اما اجبار را قبول نمی‌کنم

شهردار زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار حاضر در جمع در خصوص نحوه انتصابات و تحمیل بودن انتصابات خاطرنشان کرد:  این درست نیست که مدیری در انتصاباتش استقلال کامل دارد چرا که فیلترهای مختلفی برای انتخاب و انتصاب یک فرد وجود دارد و انتخاب و انتصاب به‌طور کامل اصلاً معنایی ندارد و به برخی ضوابط باید شود  و بنده اجبار را از کسی قبول نمیکنم  و اگر لازم باشد، استعفا می‌دهم اما اجبار را قبول نمی‌کنم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha