تاکید استاندار فارس بر افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های دانش‌بنیان

استاندار فارس با اشاره به حمایت از هر نوع فعالیت دانش‌بنیان که منجر به تولید و اشتغال شود بر افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه با فعالان حوزه دانش‌بنیان اظهار داشت: هر اشتغالی که منجر به فعالیت دانش‌بنیان شود قابل حمایت است؛ چراکه بحث تولید-دانش‌بنیان و اشتغال-دانش‌بنیان مورد تاکید است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه سامان‌بخشی فعالیت های دانش‌بنیان‌ اظهار داشت: چگونگی افزایش کمی و کیفی به فعالیت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های دانش‌بنیان بر عهده یک کمیته ۷ نفره گذاشته می‌شود که هر هفته جلسه خواهد داشت و پیشنهادات عملیاتی خود را با استاندار ارائه خواهند کرد، که در این راستا از همه علاقمندان در خواست خواهد شد پیشنهادات خود را به این قرارگاه ارائه نمایند.

دکتر ایمانیه در ادامه بر کشف توانمندی‌ها و حمایت از آن‌ها اشاره و تاکید کرد: کشف توانمندی افرادی که در حوزه دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند اهمیت ویژه‌ای دارد ضمن اینکه باید حمایت لازم از آن‌ها صورت پذیرد.

مقام عالی دولت در فارس، توجه به دغدغه‌های موجود درباره زیرساخت‌های فیزیکی را نیز مهم خواند و گفت: این کمیته پس از بررسی‌های لازم پیشنهادها را جهت تامین زیرساخت‌های فیزیکی به همراه روش‌های حمایت مالی ارائه کند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار فارس افزود: اعطای تسهیلات کم‌بهره متناسب با ضوابط به شرکت‌های دانش‌بنیان از محل سپرده واحدهای صنعتی بزرگ استان در بانک‌ها که از دریافت سود صرف‌نظر کرده‌اند امکان استفاده از این فرصت را برای شرکت‌ها فراهم آورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha