پایان خوب برای مهاجری و نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان با متوقف کردن قهرمان لیگ برتر در استادیوم آزادی پایان خوبی در این فصل از بازی ها داشت؛ به خصوص که پیش از این بازی بقایش در جدول رده بندی قطعی شد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، رضا مهاجری که در شرایط بحرانی هدایت  تیم نفت را برعهده گرفت و از هفته نخست حضور در راس کادر فنی این تیم با استرس نتیجه گیری کار را دنبال کرد در نهایت موفق شد این  تیم را در جدول بازی ها نگه دارد و کسب یک امتیاز از استقلال در استادیوم آزادی آنهم در حضور پر تعداد طرفداران تیم آبی حسن ختام خوبی برای نفت مسجد سلیمان در این فصل از بازی ها بود.

شاگردان رضا مهاجری در بازی با استقلال با توجه به اینکه بقایشان در جدول رده بندی بازی ها قطعی شده بود راحت فوتبال کردند و برنامه اشان این بود ارایه گر بازی تهاجمی باشند و حتی در صورت امکان به گل هم برسند؛ در نهایت این جدال که با موقعیت های بیشتری برای استقلال همراه بود با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. این نتیجه به نظر می رسید برای هر دو تیم خوشایند بود چون استقلال هم فصل را با قهرمانی و بدون شکست به پایان برد و دقایقی بعد از سوت داور جام قهرمانی را بر بالای سر برد.

نفت این فصل هم همانند فصل گذشته در هفته های پایانی بقای خود را در جدول بازی ها قطعی کرد اما همیشه خوش شانس نخواهد بود و برای ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتری در فصول آینده باید هدف خود را از ماندن در جدول بازی ها ارتقاء دهدو با تیم بهتری و شرایط بهتری وارد جدول مسابقات شود. رضا مهاجری البته که می تواند این هدف را برای مسجد سیلمانی ها محقق کند به شرط اینکه ابزار و امکانات بیشتری برای او مهیا شود و از همه مهمتر اینکه موقعیتی پیدا کند که بازیکنان بهتری را به ترکیب اضافه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha