ساختمان پزشکان ریگان به بهره برداری رسید

در جریان سفر استاندار کرمان به شرق این استان، ساختمان پزشکان بیمارستان آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی شهرستان ریگان امروز با حضور استاندار کرمان به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان در دومین روز از سفر خود به شهرستان های شرق استان کرمان صبح امروز چهارشنبه وارد ریگان شد و در بدو ورود مورد استقبال امام جمعه، مسئولان محلی و سران طوایف این شهرستان قرار گرفت.

اولین برنامه محمد مهدی فداکار در سفر به ریگان، افتتاح ساختمان پزشکان بیمارستان آیت الله هاشمی این شهرستان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در ۲ طبقه و با ۳۰۸ متر زیربنا ساخته شده است بود.

وی همچنین از عملیات بازسازی پل جاده ریگان - ایرانشهر که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، بازدید به عمل آورد. 

فرماندار ریگان در جریان این بازدید، گفت: پل جاده ریگان - ایرانشهر دارای ۶ دهنه است که در سیلاب سال گذشته یک دهنه آن تخریب و بعد از آن به منظور ایجاد ایمنی پل کاملا تخریب شد که بازسازی آن در جریان است.

مراد آبیار افزود: در حال حاضر این پروژه ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اضافه کردن ۲ دهنه دیگر یعنی ۹ دهنه هشت متری با سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی در حال انجام است.

وی بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل ستاد بحران با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته و تا شهریور سال جاری نیز این پل بازگشایی خواهد شد.

استاندار کرمان همچنین با گروه جهادی صاحب الزمان(عج) روستای سنگ آباد از توابع شهرستان ریگان نیز دیدار کرد.

محم مهدی فداکار در سفر خود به شهرستان ریگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید امنیت "خدابخش هاشم زهی" که در سال ۹۱ به درجه رفیع شهادت نایل آمد، دیدار کرد.

ساختمان پزشکان ریگان به بهره برداری رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha