واگذاری ۳۲ واحد مسکن به مددجویان زنجانی

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی گفت : بیش از ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور در حوزه خدمت رسانی به اقشار نیازمند با این نهاد همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، نوراله مدبری در مراسم افتتاح ۳۲ واحد مسکن مددجویی وپنج مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان  با بیان اینکه تامین مسکن مناسب با هدف تسهیل گری در توانمندسازی خانواده های  تحت حمایت از مهمترین برنامه های اجرایی کمیته امداد است اظهار کرد: راه اندازی نهضت خدمت رسانی در بخش مسکن از اولویت های کاری این نهاد در سال جاری است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن بخش اعظمی از سبد هزینه خانوارهای را به خود اختصاص می دهد، افزود: ارائه خدمت مسکن در کنار سایرخدمات از جمله اشتغال موجب کاهش دغدغه خانوارها وهموارشدن مسیر توانمندسازی خانواده ها ی عزیز تحت حمایت که اولویت اصلی کمیته امداد در فرآیند خدمت رسانی است ، می شود.

معاون اداری ومالی کمیته امداد امام خمینی همچنین در رابطه با فعالیت مراکز نیکوکاری افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان اجرایی این نهاد در محرومیت زدایی نقش مهمی درخدمت رسانی به اقشار نیازمند دارند.

مدبری با بیان اینکه توسعه بعد مردمی کمیته امداد با تکیه بر فعالیت مراکز نیکوکاری در حال پیگیری وانجام است بیان کرد: با همین رویکرد بیش از ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور در حوزه خدمت رسانی به اقشار نیازمند با این نهاد همکاری می کنند.

وی توسعه کیفی فعالیت مراکز نیکوکاری را از اولویت های سالجاری کمیته امداد عنوان وتصریح کرد: تلاش می کنیم مسیر حرکت وفعالیت مراکز نیکوکاری در راستای رسالت سازمانی این نهاد قرارگرفته واز ظرفیت این تشکل های مردمی تحت نظارت کمیته امداد در مسیر توانمندسازی خانواده های عزیز تحت حمایت بهره برداری بیشتر شود.

گفتنی است : با هدف ترویج فرهنگ خیر واحسان وبهره گیری از ظرفیت های مردمی وموجود در جامعه برای تسهیل وسرعت بخشی درخدمت رسانی به نیازمندان وخانواده های عزیز تحت حمایت پنج مرکز نیکوکاری با حضور معاون اداری ومالی کمیته امداد در استان زنجان افتتاح و فعالیت خودرا آغاز کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha