تاکید بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌ های گردشگری جیرفت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در سفر دو روزه خود به شهرستان جیرفت، بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌ های گردشگری جیرفت و هرگونه سرمایه گذاری در این زمینه تاکید و استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی در سفر دو روزه خود به جیرفت طی بازدید از ظرفیت های گردشگری این شهرستان، گفت: با وجود پتانسیل های فراوان گردشگری در شهرستان جیرفت، میراث فرهنگی استان کرمان از سرمایه گذاران حوزه گردشگری  حمایت می‌ کند.‌

وی از آماده بودن همه شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری جیرفت خبر داد و افزود: بسیاری نقاط بکر در این شهرستان وجود دارد که با حضور سرمایه گذار می تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان, در بازدید از محور ساردوئیه، آنرا یک پتانسیل بزرگ گردشگری عنوان کرد گفت: باید طرح گردشگری برای این محور تهیه شود، سرمایه گذاری که بخواهد در این حوزه سرمایه گذاری کند، مورد حمایت میراث فرهنگی قرار می گیرد.

فریدون فعالی در بازدید از سد جیرفت از عدم استفاده از ظرفیت بی نظیر این مکان در حوزه گردشگری اظهار تاسف و تصریح کرد: با جذب سرمایه گذار میتوان در دریاچه سد، ورزش قایق رانی راه اندازی کرد و از جاذبه های دیگر آن احداث هتل گردشگری در این مکان است که از بدو ساخت در نقشه آن دیده شده است.

وی از آماده بودن شرایط سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان جیرفت خبر داد و خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران با ارائه طرح به میراث فرهنگی‌ می توانند از تسهیلات این بخش جهت احداث پروژه های خود استفاده نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha