مرکز تخصصی آنژیوگرافی قلب در سیرجان راه اندازی می شود
تصویر آرشیوی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان از خرید یک دستگاه آنژیوگرافی قلبی پیشرفته جهت بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان و افتتاح یک مرکز تخصصی آنژیوگرافی قلب در این بیمارستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر غلامعباس محمدی با اشاره به نیاز مبرم شهرستان سیرجان به خدمات تخصصی و پیشرفته تشخیص و درمان بیماری های قلبی، گفت: پس از چندین سال چشم انتظاری، سرانجام با لطف الهی و پیگیری های مداوم نماینده محترم شهر و هیأت رییسه دانشکده علوم پزشکی سیرجان به خصوص معاون محترم درمان، با اعتباری بالغ بر ٢٨ میلیارد ریال (حدود ششصد و شصت هزار دلار با ارز ترجیحی) یک دستگاه آنژیوگرافی قلبی پیشرفته با برند زیمنس آلمان از سوی هیات امنای ارزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت راه اندازی مرکز تخصصی آنژیوگرافی قلب در بیمارستان امام رضا (علیه السّلام) این شهرستان اختصاص یافت.

وی با بیان این مطالب در ادامه، افزود: سرانجام این دستگاه به این بیمارستان امام رضا(ع) تحویل داده شد و به زودی به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان اضافه کرد: لازم می‌ دانم از طرف هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و کارکنان بیمارستان امام رضا(ع) از خدمات و پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که دنبال تحقق این امر بودند، تشکر و قدردانی کنم.

شایان ذکر است با نصب دستگاه و راه اندازی این مرکز تخصصی، از این پس نیازی به اعزام و مراجعه بیماران به شهرهای دیگر نمی باشد و کمک شایانی به تشخیص و مداوای بیماران قلبی در سیرجان خواهد شد.

مرکز تخصصی آنژیوگرافی قلب در سیرجان راه اندازی می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha