میزبانی مازندران از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید

 مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران، از میزبانی مازندران از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، پیروز شمشیربند  از میزبانی مازندران از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خبر داد.

وی افزود: اهداف برگزاری برنامه، ترویج سبک زندگی رضوی و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور و بسط نشاط دینی واجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در سراسر استان است.

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران، خاطرنشان کرد: استان مازندارن از ۱۴ خردادماه لغایت ۲۱ خردادماه به مدت هشت روز میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود

شمشیربند با بیان اینکه سراسر استان از رامسر گرفته تا گلوگاه، میزبان این دو کاروان خواهند بود؛ تصریح کرد: اولین برنامه ما در روز افتتاحیه، حضور در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس مرکز استان است که این برنامه در ساعت ۱۹ روز چهاردهم خردادماه اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: بیش از 190 برنامه طی حضور این دو کاروان در استان، اجرا خواهد شد که این برنامه‌ها شامل حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با نخبگان، دیدار با بیماران در مراکر درمانی، حضور در مراکز نظامی، حضور در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها و حضور در برنامه‌ها و جشن‌های مردمی خواهد بود.

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران، متذکر شد: این جشن‌ها با همکاری دفاتر کانون‌های خادم‌یاری رضوی شهرستان‌ها و توسط شبکه جوانان رضوی استان و تشکل‌های مردمی اعم از موسسات  فرهنگی و هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

شمشیربند یادآور شد: بیش از ۵۵ مجموعه مردمی در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها با ما همکاری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha