جهاد تبیین نباید به شعار تبدیل شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر خود به شهرستان شهربابک، با بیان اینکه دشمن دیدگاه ملی و دینی ما را هدف گرفته است، گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید به شعار تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار حسین معروفی، گفت: جهاد تبیین در برابر دشمن و تحریف است؛ زمانی که دشمن می خواهد حقیقت ملت ما را که بخشی از آن اسلامی و بخشی از آن ملی است وارونه جلوه دهد و هویت زدایی کند، ما باید هویت ملی و دینی مان را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۵ میلیون نفر حاضر شدند که همه انقلابی، پاسدار و بسیجی نبودند و نشان دادند که انقلاب زنده است و نمادها و قهرمانانشان را دوست دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: دشمن دیدگاه ملی و دینی مان را هدف قرار داده است لذا ما نیز باید در راستای حفظ آنها بکوشیم.

سردار محسین معروفی با اشاره به سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نیز قیام ۱۵ خرداد، تاکید کرد: امام خمینی در حقیقت معجزه قرن است؛ اقدامی که حضرت امام(ره) به توفیق، فضل و هدایت الهی در بسیج مردم برای تشکیل انقلاب اسلامی انجام داد، در واقع در ادامه همان اقدامی است که پیامبران و ائمه در راستای رسالت شان داشتند.

وی با اینکه امام خمینی بر اساس مبانی و اصول دین حرکت و انقلاب و حکومت اسلامی را تاسیس کرد، اظهار داشت: حکومت اسلامی مختص جغرافیای ما و انقلاب اسلامی مختص ایران نیست، بلکه مختص جهان اسلام و بشریت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این انقلاب برای پیشبرد اهداف الهی و ترویج احکام الهی است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) انقلاب را برای اسلام تعریف کرد و مبنای انقلاب را اسلام ناب محمدی گذاشت.

وی تغییر نگاه و تبدیل آن به دیدگاه اسلامی را مهمترین موضوعی دانست که امام خمینی به دنبال آن بود و بیان کرد: حضرت امام(ره) به دنبال تغییر قدرت بود، اما نه قدرتی برای خود بلکه قدرتی برای مسلمانان و مومنان؛ ایشان به دنبال عزت و شرف بود و اسکتبار ستیزی که مبنا گذاشت عزت ملت ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، ادامه داد: بزرگترین ویژگی و وجه تمایز انقلاب اسلامی ملت ما در دنیا حوزه استکبار ستیزی است، و ظلم ستیزی ما را بزرگ و عزیز کرده است.

سردار معروفی یادآور شد: انقلاب نگاهش به مردم است و بر خودباوری مردم اصرار دارد؛ بر همین اساس کشور ما امروز در دنیا موثر است، در منطقه حرف آخر را می زند و همه دنیا به کشور ما نگاه می کنند.

وی گفت: اگر امروز درحوزه برجام شش، هفت کشور در مقابل ما ایستاده اند یا با ما بر سر میز مذاکره نشسته اند، این نشان از بزرگی ماست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به ۴۳ سال محاصره اقتصادی و جنگ نابرابر مقابل ایران، عنوان کرد: الان همه دنیا با ما جنگ اقتصادی دارد و دنیای استکبار و کفر جنگ روانی با ما راه انداخته است اما ما ایستاده ایم و این ایستادگی بر اساس اندیشه مان بوده که بر گرفته از دین است.

سردار حسین معروفی با اشاره به شرایط پیش رو در کشور، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اکنون گفتمان انقلابی جایگزین نگاه نئولیبرال شده است، ما خیلی به آینده روشن کشورمان امیدواریم زیرا گفتمان انقلابی کنار مردم است و خودش را ملجا، پشتیبان و تکیه گاه مردم می داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha