برای پایان کار مسکن نقطه بگذاریم

استاندار زنجان گفت: آن چیزی که مهم است این است که برای پایان کار مسکن نقطه‌ بگذاریم و مسکن تحویل مردم بدهیم که اگر خانه ای تحویل مردم داده نشود حلاوت زحمات مشخص نخواهد شد .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، محسن افشارچی ظهر روز دوشنبه در اولین جلسه شورای مسکن با اشاره به این‌که خوشبختانه  امیدی که در ساخت مسکن در استان وجود دارد در استان‌های دیگر نیست اظهار کرد : آن چیزی که مهم است این است که برای پایان کار نقطه‌ بگذاریم و مسکن تحویل مردم بدهیم که اگر خانه ای تحویل مردم داده نشود حلاوت زحمات مشخص نخواهد شد .

وی تاکید کرد: جلسات بعدی  مسکن باید به صورت ماهانه  برگزار و مشکلات از نزدیک مورد بررسی قرار بگیرد و از ظرفیت جلسات برای اطلاع  مردم  مدنظر قرار بگیرد .

استاندار زنجان با بیان اینکه باید درصد پیشرفت ساخت مسکن ،آورده مردمی و تعاملات و...باید مدنظر قرار بگیرد افزود : این کار بزرگی است و چندین سال است که به‌صورت سیستماتیک در کشور مسکن ساخته نشده است پس باید پاسخگو مردم باشیم .

افشارچی با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی مردم افزایش اجاره بها و مسکن است بیان کرد : یکی از دلایل این بود که عرضه متوقف شد و تقاضا قیمت بالا رفت که یک امر طبیعی است .

وی با بیان اینکه بخشی از صندوق اعتبارات توسعه استانی در این پروژه هزینه خواهد شد افزود : برای اینکه آرامشی در جامعه  حاکم شود درخواست میکنم بصورت کلی در کوی نصر ،کوی زنگان ،کوی زیتون،ابهر و....گزارشات ارائه شود .

استاندار زنجان با بیان اینکه شورا باید آورده ای برای مردم داشته باشد اظهار کرد: باید در اسرع وقت  تمام تلاشمان را با تمام امکانات کنیم و مسکن تحویل جامعه بدهیم تا آرامش حاکم شود و امیدواریم  اولین تحویل ساخت  مسکن در زنجان در آخر مرداد ماه سالجاری محقق شود .

 محسن افشارچی در ادامه با اشاره به جابجایی ساکنان منطقه کوی فلسطین  گفت: این جابجایی نیازمند تعامل و همراهی اهالی منطقه است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول، مقدمات جابجایی ۳۰ خانوار از ۱۱۳ خانوار ساکن در این محله که در حریم راه آهن قرار دارند، طی یک ماه آینده  باید فراهم شود، اظهار کرد: تعهد می‌کنیم  در صورت همکاری و مشارکت  ساکنان  منطقه کوی فلسطین، زمینه جابجایی همه ساکنان تا آخر سالجاری انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha