کد خبر: 181676
۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۴۱
استقبال همیشگی از  دوربین مخفی

علیرضا فطرتی/دوربین مخفی در همه تلویزیون های جهان از جمله کشور ما، مخاطبان زیادی دارد. این برنامه، جدا از شبکه های تلویزیونی طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد. سالهاست که دوربین مخفی در تلویزیون ایران تولید و پخش می شود. آن قدر این برنامه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و می گیرد، که حتی به نمایش خانگی هم راه پیدا کرده است.

یکی از تازه ترین دوبین مخفی های تلویزیون را جوان جویای نامی رقم زده است که با توجه به کارهای او، می تواند در این عرصه خوش بدرخشد.

سال 1400 در برنامه «دو نبش» شبکه کالا بود که گل کرد و خیلی دیده شد. قبلا هم در شبکه نسیم برنامه داشت ولی مانند دو نبش مورد توجه واقع نشد. وی به نوعی کشف محمد امین فیض آبادی تهیه کننده برنامه دو نبش محسوب می شود که به درستی در این برنامه اجازه داد تا دست باز و با طرح موضوع های مختلف اجتماعی به ساخت دوربین مخفی بپردازد.

دوربین مخفی های او مورد توجه مخاطبان برنامه دو نبش قرار گرفت و شناسنامه کارهایش شد.

از روز عید فطر امسال برنامه ای با عنوان «یه عید حسابی» با اجرای جواد رضویان و لاله صبوری به مدت پنج روز در شبکه نسیم پخش شد که بیشتر زمان برنامه به صورت دوربین مخفی ضبط  و پخش می شد.

در یکی از قسمت های یه عید حسابی او در دوربین مخفی برنامه، طلای دختر جواد رضویان را سرقت می کند! این دوربین مخفی آن قدر خوب و تماشایی در آمد که مهمانان برنامه حسابی غالگیر شدند و باور نمی کردند که این اتفاق به عنوان دوربین مخفی برنامه بوده است! پخش این قسمت از برنامه مورد توجه بیشتر مخاطبان قرار گرفت...

استقبال همیشگی از  دوربین مخفی

فرشاد یاسر این روزها یکی از بهترین سازندگان دوربین مخفی تلویزیون است که بدون شک اگر فرصت بیشتری برای ارائه کار داشته باشد، می تواند نظر مخاطبان بیشتری را به سمت خودش و کارهایش جلب کند.

جا دارد تلویزیون از استعداد هایی  چون فرشاد یاسر که خود سازمان در برنامه های مختلف پرورش داده است، بیشتر استفاده کند و مشکلات و معضلات اجتماعی را در قالب دوربین مخفی به مخاطبان نشان و به نوعی فرهنگ سازی نماید.

فرشاد یاسر که در خانواده فرهنگی و هنری متولد شد و عموهای هنرمندی دارد (احمد یاسر خواننده، فیلمنامه نویس و بازیگر و مجید یاسر بازیگر و تهیه کننده)، جدا از بازیگری، به عنوان مدیر تولید هم در برنامه های تلویزیون حضور دارد مانند برنامه یه عید حسابی که در کنار بازی در دوربین مخفی ، به عنوان مدیر تولید هم در کار حضور داشت.

امیدوار باشیم به زودی در برنامه ای خوب، شاهد هنرنمایی یاسر در قالب دوربین مخفی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha