شروع عملیات اجرایی طرح آبرسانی به صعب العبورترین نقطه ریگان

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: بزرگترین طرح آبرسانی در صعب‌ العبورترین نقطه از شهرستان ریگان در روستای کوهشاه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مصطفی دهقانیان با اشاره به اینکه ساکنین روستای کوهشاه شهرستان ریگان در گذشته از چشمه ‌سارها برای آب آشامیدنی استفاده می‌ کردند، گفت: اکنون به‌ دلیل خشکسالی‌ های پی در پی اهالی این روستا با مشکل آب آشامیدنی سالم مواجه بودند و در پی سفر فرمانده سپاه ثارالله استان به این روستا و قول فرماندهی برای آبرسانی عملیات این طرح در روستای کوهشاه ریگان آغاز شد.

وی با بیان این مطالب در ادامه، افزود: این روستا یکی از روستاهای سخت‌گذر شهرستان ریگان است که دستگاه‌ های آبرسانی به سختی به این منطقه اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه عملیات حفر کانال به‌طول ۵ کیلومتر در این روستا انجام شده است، عنوان کرد: برای آبرسانی به این روستا ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌ شود و۱۵۰ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

حجت‌ الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی هم تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در مناطق صعب‌ العبور شهرستان ریگان وجود دارد، مشکل آب آشامیدنی است که با حمایت سپاه پاسداران شهرستان عملیات آبرسانی در این مناطق در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها ده‌ ها روستا در مناطق کوهستانی ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha