مسئولین روابط عمومی نماز و مهدویت تقدیر شدند

سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، از مسئولین روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در سراسر کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدی موعود(عج)، با اشاره به ارزیابی عملکرد مسئولین روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به شاخص های ارزیابی روابط عمومی، در مجموع شش استان در حوزه نماز و مهدویت مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی هدف از ارزیابی عملکرد روابط عمومی های سراسر کشور را سنجش عملی و تخمین توانایی فردی عنوان کرد.

حامد صالحی افزود: ارتباط با مردم و تعامل با رسانه ها، فضا سازی تبلیغی برنامه های ملی مناسبتی، رصد اخبار و اطلاعات برنامه ها و فعالیتهای نماز و اطلاع رسانی و نشر آن از جمله شاخص های ارزیابی می باشد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب به مقوله اطلاع رسانی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها به موضوع اطلاع رسانی از اقدامات و عملکرد ها پرداخته اند و تاکید کردند که باید از شیو های جدید و جذاب اطلاع رسانی استفاده شود.

صالحی اظهار کرد: مسئولین روابط عمومی برتر در ستاد اقامه نماز آقایان علی عزیزی از گلستان، محمد علی آقالر از اصفهان و عطاءاله پور صابری از آذربایجان شرقی و مسئولین روابط عمومی برتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خانم سمانه پرویان از خراسان رضوی و آقایان حمید انصاری از فارس و محمدجواد یعقویی سمنان می باشند.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: مسئولین روابط عمومی با اهدای لوح تقدیر از قائم مقام ستاد و بنیاد و انگشتر متبرک مقام معظم رهبری مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شاخص های ارزیابی سال ۱۴۰۱، طی بخشنامه ای به استان ها ابلاغ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha