دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره و کشف ۱۰ فقره سرقت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛  سرهنگ رضا محمد رضایی، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهر جیرفت، ماموران کلانتری ۱۱ شهید قرنی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و وی را هنگام سرقت دستگیر کنند.

وی افزود: ضمن هماهنگی قضائی و در بازرسی از مخفیگاه وی برخی از اموال مسروقه شامل کابل های انشعاب برق، ابزار آلات ساختمانی و کارگاهی، شیرآلات، موتور کولر و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: این متهم پس از روبرو شدن با مدارک و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ محمدرضایی به شهروندان توصیه کرد: توجه به نکات پیشگیرانه در حوزه پیشگیری از سرقت مهمترین اقدام از سوی شهروندان است و همچنین گزارش موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ نیز باید مورد توجه عموم مرد باشد تا شاهد کاهش وقوع سرقت ها در سطح شهرستان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha